Google Merchant Center запустив акції типу Sale Event для розширення розпродажів

Google Merchant Center запустив акції типу Sale Event для розширення розпродажів

Google інтегрував у Merchant Center новий тип акцій — Sale Event, який надає змогу рекламувати загальні та категорійні розпродажі без необхідності прив’язки до окремих продуктів. Функція дозволяє створювати акції для всієї торгової точки або певних категорій із гнучкими знижками.

Основні елементи акції включають назву, дати початку та завершення, URL для переходу, спеціальні зображення та за потреби — мапування категорій. Наразі функція доступна лише для безплатних оголошень на ринку США і зосереджується на загальних і категорійних промоціях, не включаючи товарні майданчики.
Фото: Новий тип акцій Sale Event — Google Merchant Center

Оновлення має на меті спростити процес створення рекламних кампаній і розширити можливості для анонсів розпродажів через сервіси Google.

Джерело: Swipe Insight

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого