NBA у партнерстві з Little Beast представили колекцію мерчу для домашніх улюбленців
Бренд Little Beast у партнерстві з NBA випустив мерч для домашніх тварин. У новій лінійці представлені светри та бандани з символікою шести відомих клубів: New York Knicks, Los Angeles Lakers, Boston Celtics, Golden State Warriors, Chicago Bulls та Philadelphia 76ers.
Вартість светра складає $69, а бандани — $33. Це перший вихід бренду на ринок фанатського одягу, хоча раніше Little Beast співпрацював із такими брендами, як Sandy Liang і Dusen Dusen.
У Китаї, за прогнозами, до 2030 року кількість домашніх тварин перевищить 70 мільйонів, а кількість дітей віком до чотирьох років впаде нижче 40 мільйонів.
У листопаді 2024 року Louis Vuitton представив лімітовану колекцію для собак. До неї увійшли будка вартістю 60 000 доларів, тримач для фляги вартістю 2 330 доларів та шкіряна миска для собак вартістю 2160 доларів.
А літом Dolce & Gabbana випустили парфуми для собак під назвою Fefé за ціною 99 євро за 100-мілілітрову пляшку.
Джерело: HypeBeast