Mono запускає маркетплейс — Market by Mono з 20 000 товарів
Monobank планує запустити маркетплейс Market by Mono уже 21 жовтня. Він стане новим гравцем на ринку української e-commerce.
На старті у маркеті будуть доступні три категорії товарів: ґаджети, смарт-електроніка та комп’ютерна техніка. На початковому етапі платформа співпрацюватиме з трьома партнерами — Moyo, КТС та Click. Загалом під час запуску, буде доступно близько 20 000 товарів.
Маркетплейс відрізнятиметься прозорими умовами покупок — без прихованих тарифів і переплат, завдяки програмі «Покупка частинами». Партнери отримають значно вигідніші тарифи, які в декілька разів нижчі, ніж у конкурентів, як повідомив Олег Гороховський, фаундер mono.
У деяких користувачів маркетплейс уже доступний, він розміщений у застосунку mono. Оновлення поступово ставатиме доступним для користувачів впродовж понеділка 21 жовтня та вівторка.
Для доступу до маркету необхідно оновити мобільний застосунок до останньої версії.
Першими партнерами платформи стали компанії Moyo, КТС та Click, які допомагали підготувати проєкт до запуску. Згодом маркетплейс планує розширити асортимент, додаючи нові категорії товарів.
Це цікавий реліз до сезонних розпродажів. Для користувачів — це потенційна можливість купувати електроніку в Market by Mono без переплат, зручно розбиваючи платежі на частини, і обіцяє простий та надійний сервіс. А для маркетологів це можливість просувати товари за вигідними тарифами та залучати більше клієнтів через нову платформу з хорошою репутацією.
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM.
Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.