Дослідження Forbes: молоде покоління віддає перевагу TikTok та Instagram для пошуку нових продуктів
Нещодавнє дослідження, проведене Forbes Advisor у співпраці з Talker Research, показало, що молоді споживачі все частіше звертаються до соціальних мереж TikTok та Instagram, для пошуку продуктів. В опитуванні взяли участь 2 000 американських користувачів різних вікових груп.
Дослідження показало, що покоління Z в основному використовує соціальні мережі для пошуку трендів у сфері моди, краси, їжі та крафту. Попри це молоді споживачі все ще покладаються на Google для здійснення великих покупок і отримання професійних послуг.
- Між поколінням Z та поколінням X спостерігається зниження використання Google для пошуку в середньому на 25%.
- Покоління Z використовує TikTok замість Google для пошуку різноманітних тем.
- Хоча 84% населення все ще звертаються до пошукових систем для пошуку брендів, у 2024 році між бебі-бумерами (94%) і поколінням Z (64%) спостерігається 30%-ве зниження використання пошукових систем для цієї мети.
- Чверть (24%) людей заявили, що щодня знаходять нові бренди в соціальних мережах.
Інструменти штучного інтелекту також впливають на цю поведінку. Google запровадив у своєму Пошуку відповіді AI Overviews, схожі на ChatGPT, які можуть повертати користувачів до Google за запитами. Тим часом TikTok і Meta експериментують з ШІ-ботами, щоб підвищити залученість користувачів до соціальних мереж.
Отримані дані показують, що компаніям, які орієнтуються на старшу аудиторію, слід зосередитися на Google. Для молодшої аудиторії важлива активна присутність у соціальних мереж, з контентом, пристосованим до унікальних особливостей кожної платформи.
Розуміння цих тенденцій може допомогти компаніям оптимізувати свої маркетингові стратегії для кращого охоплення цільової аудиторії.
Джерело: SocialMediaToday