Microsoft запускає новий інструмент для реклами в іграх на Xbox
Компанія Microsoft представила інструмент для маркетологів, що дозволяє самостійно налаштовувати рекламу на платформі Xbox. Цей інструмент має допомогти брендам таргетуватися свою аудиторію.
Аудиторія Xbox охоплює людей різного віку, зокрема 48% гравців — це жінки, а середній вік гравця — 33 роки. Більшість з них — дорослі, що робить їх привабливими для реклами різних брендів.
За допомогою нового інструменту Microsoft розв’язує проблеми реклами в іграх, зокрема труднощі з доступом до різних платформ та безпеку для брендів. Нова система дозволяє рекламодавцям розміщувати рекламу в безпечних для бренду ігрових середовищах та налаштовувати кампанії за допомогою програмних інструментів.
Гравці Microsoft активно користуються різними пристроями, зокрема консолями, комп’ютерами та мобільними телефонами. Більшість з них — це міленіали з високою купівельною спроможністю.
За словами Microsoft, реклама в іграх показує високі результати: реклама на їхніх платформах має 93% видимості, а відео з винагородами в іграх Activision Blizzard досягають 97% завершення. Це відкриває нові можливості для брендів залучати аудиторію гравців і робити рекламу ефективнішою.
Джерело: SwipeInsight