Microsoft запускає новий інструмент для реклами в іграх на Xbox

Microsoft запускає новий інструмент для реклами в іграх на Xbox

Компанія Microsoft представила інструмент для маркетологів, що дозволяє самостійно налаштовувати рекламу на платформі Xbox. Цей інструмент має допомогти брендам таргетуватися свою аудиторію.

За даними Microsoft, зараз у світі нараховується 3,4 мільярда гравців, а до 2025 року очікується, що ринок ігор досягне $274 мільярдів.

Аудиторія Xbox охоплює людей різного віку, зокрема 48% гравців — це жінки, а середній вік гравця — 33 роки. Більшість з них — дорослі, що робить їх привабливими для реклами різних брендів.

За допомогою нового інструменту Microsoft розв’язує проблеми реклами в іграх, зокрема труднощі з доступом до різних платформ та безпеку для брендів. Нова система дозволяє рекламодавцям розміщувати рекламу в безпечних для бренду ігрових середовищах та налаштовувати кампанії за допомогою програмних інструментів.

Гравці Microsoft активно користуються різними пристроями, зокрема консолями, комп’ютерами та мобільними телефонами. Більшість з них — це міленіали з високою купівельною спроможністю.

За словами Microsoft, реклама в іграх показує високі результати: реклама на їхніх платформах має 93% видимості, а відео з винагородами в іграх Activision Blizzard досягають 97% завершення. Це відкриває нові можливості для брендів залучати аудиторію гравців і робити рекламу ефективнішою.

Джерело: SwipeInsight

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого