8 типів розмітки для корпоративного сайту
Що таке мікророзмітка? Якщо простою мовою — це розмітка даних на сторінці та передача цієї інформації в структурованому вигляді пошуковим системам.Наявність мікророзмітки на сайті — один з офіційно підтверджених факторів ранжирування (про що повідомив представник Google Gary Illyes). У своїх рекомендаціях пошуковий гігант Google рекомендує використовувати мікророзмітки JSON-LD (про що йдеться в офіційному «Керівництві» Google, саме тому в статті мова йтиме про неї:
Радимо вам вивчити цю статтю і впровадити мікророзмітку для наступних типів контенту на сайті:
- інформація про відгуки;
- сторінка «питання / відповідь»;
- інформація, яку зазначено в таблицях (наприклад, прайс-лист);
- інформація з актуальними вакансіями;
- сторінки з послугами;
- проведені заходи;
- сторінка з контактами;
- статті або новини.
Мікророзмітки для відгуків (Review)
Якщо на вашому сайті є сторінка з відгуками — для неї можна застосувати такий вигляд мікророзмітки:
Приклад сторінки, де впроваджена мікророзмітка для відгуків:
FAQ — сторінки питання/ відповідь
Часто на корпоративних сайтах є розділ «питання / Відповідь», на якому користувачі можуть отримати відповіді на актуальні питання. Цю інформацію також можна розмітити, але не завжди! У разі, коли користувач може додати свою відповідь — мікророзмітка доречна, в разі, коли додавати відповідь користувачеві не можна – за вимогами Google дана розмітка буде недоречною:
Приклад сторінки, де впроваджені мікророзмітка для «Питання/відповідь»:
Розмітка інформації, яку зазначено в таблицях
Якщо у вас корпоративний сайт, ви уявляєте, як багато інформації знаходиться в електронних документах, доданих на сайт: починаючи від прайс-листів і закінчуючи різними кількісними даними.
Як зробити так, щоб ці дані були видимі та правильно зрозумілі не тільки людям, а й пошуковим системам?
Ця мікророзмітка знаходиться на стадії Beta-тестування — її впровадження не означає 100% відображення в пошуковій видачі.
Вакансії
Ви велика компанія, яка прогресує і розвивається? У вас є відкриті вакансії на перспективні посади? Їх також можна розмітити відповідною мікророзміткою.
Ця мікророзмітка не працює в Україні. Повний перелік активних країн можна побачити в офіційному довіднику Google.
Послуги
Є можливість застосувати мікророзмітку й тут! Пам’ятайте, що в мікророзмітці необхідно використовувати тільки достовірну інформацію (тому намагайтеся вказувати на сайті реальні ціни):
Цей вид мікророзмітки у видачі не відображається!
Заходи
Часто компанії проводять event-події. Цілей може бути багато: заявити про себе, знайти потенційних колег або партнерів, отримати прибуток. У будь-якому випадку, можна повідомити пошуковій системі про проведення відповідних заходів, при цьому важливо вказати — вхід вільний чи платний (від цього залежить структура мікророзмітки):
Контактна інформація
Кожна компанія, створюючи сайт передбачає сторінку з контактною інформацією. Оформити контактну інформацію з мікророзмітки зовсім не складно. Для цього вам знадобиться застосувати невеликий фрагмент коду (єдине уточнення — на вимогу Google тут завжди, незалежно від роду діяльності компанії, вказується “@ type”: “Organization”):
Останнім часом перестала відображатися у видачі.
Блог, новини, статті
Практично кожна компанія розвиває у себе на сайті блог: публікує корисні матеріали, цікаві гайди, новини — все це дозволяє компаніям збільшити трафік, конвертувати його в продажі та підвищити свою експертність.
Будь-які матеріали, інструкції, пости в блозі можна розмічати мікророзмітку. Найприємніше — що в залежності від типу матеріалу змінюється всього лише ключ “@type”: “ Тип матеріалу “,:
- Article — для статей;
- NewsArticle — для новин;
- BlogPosting — для постів в блозі;
- TechArticle — для інструкцій та інших технічних матеріалів;
- Report — для звітів;
- ScholarlyArticle — для наукових матеріалів;
- SatiricalArticle — для сатиричних матеріалів;
- AdvertiserContentArticle — для рекламних роликів і матеріалів нативної реклами.
Саму мікророзмітки ви можете побачити нижче:
Не відображається у видачі.
Підсумуємо
Тип мікророзмітки | Відображення в сніпеті | Коментар |
---|---|---|
Review (відгуки) | Так | |
QApage (питання / відповідь) | Так | |
Dataset (інфо в табл.) | Не завжди | Beta-тестування, може працювати з перебоями |
JobPosting (вакансії) | Так | В Україні не працює. Список доступних країн тут |
Service (послуги) | Ні | |
Event (захід) | Так | |
ContactPoint (контакти) | В останнім часом не з’явиться повідомлення | |
* Article (матеріали) | Ні |
Навіть якщо мікророзмітка не впливає на сніппет сайту у видачі — вона передає пошуковим системам інформацію в структурованому вигляді, саме в цьому і полягає «прихована» перевага використання мікророзмітки.
Пам’ятайте, після впровадження мікророзмітки JSON-LD на сторінки сайту — завжди виконуйте перевірку структурованих даних. Перевірка мікророзмітки в Google Structure Data важлива — в разі наявності хоча б однієї помилки зміни в пошукову видачу НЕ підтягнуться.