8 типів розмітки для корпоративного сайту

8 типів розмітки для корпоративного сайту Що таке мікророзмітка? Якщо простою мовою — це розмітка даних на сторінці та передача цієї інформації в структурованому вигляді пошуковим системам.

Наявність мікророзмітки на сайті — один з офіційно підтверджених факторів ранжирування (про що повідомив представник Google Gary Illyes). У своїх рекомендаціях пошуковий гігант Google рекомендує використовувати мікророзмітки JSON-LD (про що йдеться в офіційному «Керівництві» Google, саме тому в статті мова йтиме про неї:

Радимо вам вивчити цю статтю і впровадити мікророзмітку для наступних типів контенту на сайті:

  • інформація про відгуки;
  • сторінка «питання / відповідь»;
  • інформація, яку зазначено в таблицях (наприклад, прайс-лист);
  • інформація з актуальними вакансіями;
  • сторінки з послугами;
  • проведені заходи;
  • сторінка з контактами;
  • статті або новини.

Мікророзмітки для відгуків (Review)

Якщо на вашому сайті є сторінка з відгуками — для неї можна застосувати такий вигляд мікророзмітки:

 

Приклад сторінки, де впроваджена мікророзмітка для відгуків:

FAQ — сторінки питання/ відповідь

Часто на корпоративних сайтах є розділ «питання / Відповідь», на якому користувачі можуть отримати відповіді на актуальні питання. Цю інформацію також можна розмітити, але не завжди! У разі, коли користувач може додати свою відповідь — мікророзмітка доречна, в разі, коли додавати відповідь користувачеві не можна – за вимогами Google дана розмітка буде недоречною:

 

Приклад сторінки, де впроваджені мікророзмітка для «Питання/відповідь»:

Розмітка інформації, яку зазначено в таблицях

Якщо у вас корпоративний сайт,  ви уявляєте, як багато інформації знаходиться в електронних документах, доданих на сайт: починаючи від прайс-листів і закінчуючи різними кількісними даними.

Як зробити так, щоб ці дані були видимі та правильно зрозумілі не тільки людям, а й пошуковим системам?

Мікророзмітки Dataset — можливість структурувати дані з таблиці та зображати їх в пошуковій видачі. Великий гайд з впровадження мікророзмітки Dataset написав Віктор — наш SEO-фахівець. Обов’язково рекомендуємо вам вивчити цей матеріал

Ця мікророзмітка знаходиться на стадії Beta-тестування — її впровадження не означає 100% відображення в пошуковій видачі.

 

Вакансії

Ви велика компанія, яка прогресує і розвивається? У вас є відкриті вакансії на перспективні посади? Їх також можна розмітити відповідною мікророзміткою.

Ця мікророзмітка не працює в Україні. Повний перелік активних країн можна побачити в офіційному довіднику Google.

 

Послуги

Є можливість застосувати мікророзмітку й тут! Пам’ятайте, що в мікророзмітці необхідно використовувати тільки достовірну інформацію (тому намагайтеся вказувати на сайті реальні ціни):

 

Цей вид мікророзмітки у видачі не відображається!

Заходи

Часто компанії проводять event-події. Цілей може бути багато: заявити про себе, знайти потенційних колег або партнерів, отримати прибуток. У будь-якому випадку, можна повідомити пошуковій системі про проведення відповідних заходів, при цьому важливо вказати — вхід вільний чи платний (від цього залежить структура мікророзмітки):

Контактна інформація

Кожна компанія, створюючи сайт передбачає сторінку з контактною інформацією. Оформити контактну інформацію з мікророзмітки зовсім не складно. Для цього вам знадобиться застосувати невеликий фрагмент коду (єдине уточнення — на вимогу Google тут завжди, незалежно від роду діяльності компанії, вказується “@ type”: “Organization”):


Останнім часом перестала відображатися у видачі.

Блог, новини, статті

Практично кожна компанія розвиває у себе на сайті блог: публікує корисні матеріали, цікаві гайди, новини — все це дозволяє компаніям збільшити трафік, конвертувати його в продажі та підвищити свою експертність.
Будь-які матеріали, інструкції, пости в блозі можна розмічати мікророзмітку. Найприємніше — що в залежності від типу матеріалу змінюється всього лише ключ “@type”: “ Тип матеріалу “,:

  • Article — для статей;
  • NewsArticle — для новин;
  • BlogPosting — для постів в блозі;
  • TechArticle — для інструкцій та інших технічних матеріалів;
  • Report — для звітів;
  • ScholarlyArticle — для наукових матеріалів;
  • SatiricalArticle — для сатиричних матеріалів;
  • AdvertiserContentArticle — для рекламних роликів і матеріалів нативної реклами.

Саму мікророзмітки ви можете побачити нижче:


Не відображається у видачі.

Підсумуємо

Тип мікророзмітки Відображення в сніпеті Коментар
Review (відгуки) Так
QApage (питання / відповідь) Так
Dataset (інфо в табл.) Не завжди Beta-тестування, може працювати з перебоями
JobPosting (вакансії) Так В Україні не працює. Список доступних країн тут
Service (послуги) Ні
Event (захід) Так
ContactPoint (контакти) В останнім часом не з’явиться повідомлення
* Article (матеріали) Ні

Навіть якщо мікророзмітка не впливає на сніппет сайту у видачі — вона передає пошуковим системам інформацію в структурованому вигляді, саме в цьому і полягає «прихована» перевага використання мікророзмітки.

Пам’ятайте, після впровадження мікророзмітки JSON-LD на сторінки сайту — завжди виконуйте перевірку структурованих даних. Перевірка мікророзмітки в Google Structure Data важлива — в разі наявності хоча б однієї помилки зміни в пошукову видачу НЕ підтягнуться.

Пишемо, редагуємо та публікуємо для вас.
Більше цікавого