Методологія AMEC для вимірювання комунікацій тепер доступна українською мовою

Методологія AMEC для вимірювання комунікацій тепер доступна українською мовою

Українські PR-спеціалісти тепер можуть використовувати методологію AMEC для оцінки комунікацій українською мовою.

AMEC — це міжнародний стандарт для вимірювання ефективності комунікаційних кампаній, який допомагає аналізувати результати та вдосконалювати стратегії.

Раніше методологія AMEC була доступна тільки англійською та іншими міжнародними мовами, що ускладнювало її використання для українських PR-спеціалістів.

Тепер українські PR-фахівці можуть використовувати методологію AMEC українською. Це допоможе їм точніше оцінювати результати своїх кампаній, враховуючи специфіку українського ринку та світові стандарти.

Ініціатива стала можливою завдяки зусиллям волонтерів, які переклали та адаптували матеріал.

Юлія Петрик, PR-спеціалістка, зазначила: «Неймовірна важлива подія для української PR спільноти — методологія AMEC для вимірювання комунікацій тепер українською мовою! В часи, коли наша країна виборює право на існування, за визнання боремося у всьому, і в професійних колах також».

Переклад методології українською допомагає оцінювати результати комунікацій за світовими стандартами, не витрачаючи час на переклад. У нинішніх умовах це також допомагає українським спеціалістам бути конкурентоспроможними та розвиватися на міжнародному ринку.

Джерело: Facebook Юлії Петрик

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого