Meta ввела функцію маркування якості лідів

Meta ввела функцію маркування якості лідів

Meta оновила функціонал своєї рекламної платформи та інтегрувала маркування якості лідів під час завантаження клієнтських списків.

Нововведення дозволяє розподіляти контакти за трьома категоріями:

  • Кваліфіковані ліди — користувачі, які відповідають критеріям маркетолога.
  • Дискваліфіковані ліди — контакти, які не пройшли відбір за заданими критеріями.
  • Клієнти — ліди, які вже здійснили покупку.

Згідно з заявою Meta, ця функція допоможе платформі оптимізувати рекламну доставку, використовуючи інформацію про якість лідів. Таким чином, маркетологи зможуть ефективніше налаштовувати аудиторії, орієнтуючись на цінних потенційних клієнтів.

Функція створює своєрідний зворотний зв’язок між маркетологами та платформою. Це дозволяє вдосконалити механізми таргетингу та підвищити ефективність рекламних кампаній.

Для бізнесу це — можливість точнішої сегментації аудиторії, яка може сприяти зростанню продажів та економії бюджету. Користувачам це надасть вищий рівень відповідності рекламних оголошень до їхніх потреб.

Джерело: Swipe Insight

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого