Meta припинила роботу інструменту для аналізу соцмереж CrowdTangle 

Meta припинила роботу інструменту для аналізу соцмереж CrowdTangle 

Компанія Meta закрила CrowdTangle — інструмент аналітики, який відстежував поширення інформації на Facebook та Instagram. Він допомагав зрозуміти, як функціонують платформи Meta і був незамінним у сфері медіа та боротьби з дезінформацією.

Закриття платформи викликало хвилю обурення серед фахівців. За роки існування CrowdTangle став основою для численних досліджень і журналістських розслідувань.

Facebook придбав CrowdTangle у 2016 році та заохочував усіх фахівців користуватись його даними. Однак позиція Meta щодо інструменту змінилась після створення бота Facebook Top Ten у Twitter.

У 2020 році журналіст The New York Times створив бот у Twitter, який використовував дані інструменту для відображення топових профілів на Facebook за кількістю охоплення. У списку часто фігурували провладні політики та медіа, тож Meta почали звинувачувати у політичній поляризації.

Meta заперечувала ці звинувачення, стверджуючи, що охоплення не є точним показником популярності. Потім запропонувала інший показник — найчастіше переглянутий контент.

Нещодавно компанія запропонувала новий інструмент Meta Content Library, який має обмежений доступ і вимагає спеціальної перевірки для отримання даних. Фахівці сумніваються в ефективності цього інструменту і зазначають, що він не має такого рівня функціональності, як CrowdTangle.

Закриття CrowdTangle відбулося менш ніж за три місяці до президентських виборів у США — і це викликає занепокоєння щодо прозорості та доступу до інформації у соціальних мережах.

Джерело: Engadget

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого