Meta презентувала нову систему штучного інтелекту для реклами
Meta презентувала Andromeda — нову систему штучного інтелекту для ефективнішої роботи рекламних кампаній. Вона використовує апаратне забезпечення NVIDIA Grace Hopper Superchip та Meta Training and Inference Accelerator (MTIA).
Meta Training and Inference Accelerator (MTIA) — це спеціалізований чип, розроблений Meta для підвищення ефективності їхніх систем рекомендацій, оптимізований для глибоких нейронних мереж.
Що покращила нова система Andromeda:
- Точність рекомендацій зросла на 6%.
- Якість реклами у певних сегментах підвищилась на 8%.
- Швидкість обробки запитів моделі збільшилась утричі.
- Місткість моделей зросла у 10 000 разів.
Нові функції спрямовані на підвищення ефективності рекламних кампаній для бізнесу. Зокрема, користувачі сервісу Advantage+ отримали збільшення рентабельності витрат на рекламу (ROAS) на 22% і 7% приросту конверсій.
Також у системі реалізовано ієрархічну структуру організації рекламних даних. Це дозволяє зменшити кількість кроків у процесі обробки та зробити результати пошуку точнішими. Meta оптимізувала свої моделі, додавши механізм, який регулює складність обчислень у реальному часі. Це збільшило ефективність роботи системи в 10 разів.
У майбутньому Meta планує впровадити нові функції, такі як авторегресійну функцію втрат, та підвищити складність моделей у 1000 разів. Також компанія розширить можливості для створення різноманітного рекламного контенту.
Нові технології демонструють прагнення Meta вдосконалювати рекламні інструменти та відповідати на запит бізнесу на якісний і креативний контент.
Джерело: Swipe Insight