Meta представили ШІ-бота та вдосконалені інструменти для бізнес-повідомлень

Meta представили ШІ-бота та вдосконалені інструменти для бізнес-повідомлень

Компанія Meta представила набір інструментів на основі штучного інтелекту, до них увійшов ШІ-бот у Messenger і платні маркетингові повідомлення, спрямовані на підвищення ефективності та залученості бренду.

ШІ-бот в Messenger для клієнтів

Створені на основі мовної моделі LLaMa 3 від Meta, ці ШІ-боти можуть взаємодіяти з клієнтами: рекомендувати продукти, надавати підтримку, відповідати на запити. Це допомагає знизити витрати на обслуговування, за результатами тестування у White Coat Manila, на 20%.

Франко Онгкінгко з White Coat Manila підкреслив переваги, заявивши: «ШІ для бізнес-повідомлень змінює правила гри… заощаджуючи щонайменше 20% витрат на підтримку клієнтів».

Платні маркетингові повідомлення в Messenger

Деякі рекламодавці тепер можуть надсилати платні маркетингові повідомлення вибраним клієнтам у Messenger, подібно до тих, що реалізовані у WhatsApp.

Meta представили ШІ-бота та вдосконалені інструменти для бізнес-повідомлень

Компанії, які використовують Ads Manager для надсилання розсилок у WhatsApp, матимуть можливість надати Meta свій список підписників, а ШІ-системи рекомендуватимуть правильну підгрупу одержувачів на основі результатів, які їх найбільше цікавлять. Наприклад, якщо є ціль перетворити лід на конверсію або підвищити обізнаність про новий продукт.

API Threads

Threads налічує понад 150 мільйонів активних користувачів щомісяця. А новий API дозволяє компаніям і авторам публікувати пости, відповідати на них і отримувати доступ до інформації в Threads через сторонні застосунки.

Підтримувані функції включають:

  • Аутентифікацію, публікацію постів і доступ до власного контенту через API.
  • Інструменти для взаємодії з відповідями, контроль над ними та можливість приховування або показу відповідей.
  • Дані про перегляди, лайки та відповіді на рівні медіа та акаунту.

Meta повідомляє, що кожен $1, витрачений на рекламу, генерує $3,71 доходу для рекламодавців, що на 12% збільшує рентабельність активів з 2022 року. Кампанії, що використовують інструменти «Advantage+» на основі штучного інтелекту від Meta, приносять ще більший прибуток — $4,52 ROAS.

Хоча ці інструменти обіцяють ефективність і залучення, постійні проблеми з конфіденційністю підкреслюють необхідність для Meta впроваджувати надійні засоби захисту у своїх системах штучного інтелекту.

Джерело: Search Engine Land

Про автора

Софія Старк
Софія Старк
, Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого