Маркетингова конференція ROMI 2024 — що очікує відвідувачів

Маркетингова конференція ROMI 2024 — що очікує відвідувачів

4 жовтня 2024 року у Києві пройде конференція ROMI 2024, яка збере маркетологів, піарників, бренд-менеджерів та експертів з медіа для обговорення нових маркетингових трендів. На учасників чекають нові ідеї та дієві рішення, а також інсайти від експертів у цій сфері, які перевірили стратегії на практиці та втілили їх у життя.

Медіа Inweb виступає інформаційним партнером заходу.

За промокодом Inweb ви отримаєте 10% знижку на всі види квитків. Введіть промокод на сайті конференції ROMI.

Для тих, хто не зможе відвідати захід у цю дату, є можливість отримати онлайн-доступ до конференції та переглянути її в записі.

Програма конференції ROMI

На учасників чекають два потоки — основна програма, у якій передбачені виступи спікерів та дискусії, і додаткова, в якій спікери обговорять кейси запуску та оптимізації реклами в GMP.

Другий потік буде проводитися паралельно до основної програми за ініціативою newage. і підтримкою Мінфіну. Як основна, так і додаткова програми будуть доступні у записі.

В межах другого потоку спікери детально розглядатимуть дієві інструменти, які стануть в нагоді маркетологам та розширять їхні можливості. Що таке Google Marketing Platform, які переваги Display & Video 360 має у порівнянні з Google Ads, які можливості є у Campaign Manager 360, яким чином налагодити персоналізацію та автоматизацію рекламних креативів через Creative Studio, як відбувається оптимізація пошукових кампаній за допомогою Search Ads 360.

Спікерами основного потоку стануть керівники маркетингових відділів українських та європейських брендів, — практики, які поділяться реальним досвідом.

Зокрема з темою «Еволюція digital аудиторії та тренди в онлайн-поведінці: що впливає на споживачів» виступить Оксана Марусич, Business Intelligence Expert, Strategist агенції digital-маркетингу Netpeak Group Ukraine.

Про відмінності роботи маркетингу в українських та європейських ecommerce розкаже Алекс Айчеу, Head of Paid Marketing компанії AUTODOC. А як стати CMO та прокачати маркетингові навички пояснить Святослав Степаненко, Chief Marketing Officer української IT-школи Mate academy, ex Head of Growth OBRIO, co-Founder and ex-CMO Howly, ex-CMO Jooble.

Крім того, в межах дискусій, теми будуть наступними:

  • Маркетинг фінансових послуг: найкращі стратегії для залучення та лояльності клієнтів
  • Стратегії виходу на західні ринки: як адаптувати продукт та бренд до нової аудиторії
  • Інновації та креативність: InHouse чи підрядники. Який формат підходить саме вам?

Очікуються виступи близько 20 спікерів, які не лише поділяться натхненними ідеями, як вивести свої маркетингові зусилля на новий рівень, а й розкажуть, які інструменти можуть в цьому допомогти.

Функціонування бізнесу під час війни пронизане ризиками та перешкодами. Разом з тим це не лише час випробувань, а й можливість переосмислити свої підходи та знайти нові шляхи для розвитку бізнесу.

Саме зараз час ретельно проаналізувати стан справ свого бізнеса та оптимізувати маркетингові плани, щоб досягти бажаних результатів. На цьому шляху участь у конференції ROMI 2024 стане корисною складовою.

Як долучитися

Захід триватиме з 09:00 до 18:00 в Chamber Plaza, приміщення якого обладнане укриттям. Тому перебування там буде безпечним.

Подбати про участь у конференції можна просто зараз, придбавши квитки на сайті ROMI 2024. Зараз діють квитки для «ранніх пташок», тобто за найнижчою ціною.

Сайт конференції ROMI.

Роман Скрупник
Роман Скрупник
• Головний редактор Медіа Inweb
Керую Медіа Inweb. Повʼязаний з журналістикою і маркетингом понад 10 років, колись давно починав у продажу, IT і маркетингу. Зараз — Head of Content в агенції Inweb. Ви можете написати мені на email: r.skrupnyk@inweb.ua
Більше цікавого