Маркетинг другого сезону «Гри в кальмара» — колаборації та креативні рішення, ідеї для контенту

Маркетинг другого сезону «Гри в кальмара» — колаборації та креативні рішення, ідеї для контенту

Серіал «Гра в кальмара» став шоу номер один у 94 країнах по всьому світу, а станом на грудень 2024 року його переглянули 330 мільйонів акаунтів, загалом понад 2,8 мільярда годин. 

26 грудня виходить 2 сезон, і ми підготували статтю з підбіркою креативних ідей, колаборацій від Netflix й брендів, для просування своєї та тематичної продукції, а також декілька ідей для контенту, щоб підтримати інфопривід.

Фото: Маркетинг другого сезону «Гри в кальмара» — колаборації та креативні рішення, ідеї для контенту

Про серіал «Гра в кальмара» — чому він став популярним

Південнокорейський серіал «Гра в кальмара» швидко став сенсацією. Глядачі переглянули шоу понад 1,65 мільярда годин, встановивши рекорд для серіалів Netflix.

Чому серіал «Гра в кальмара» став популярним:

  • Актуальна тематика — в серіалі простежується економічна нерівність і соціальний тиск, що є актуальною проблемою для багатьох. Люди готові піти на все заради грошей — картина, яка зачепила за живе.
  • Унікальна концепція та стиль — дитяча гра стала смертельним випробуванням, і це дало свіжий погляд на жанр серіалів про виживання. А яскравий візуальний стиль, робота зі звуками, посприяли впізнаваності та запам’ятовуванню.
  • Соціальні мережі — провокативні теми викликали дискусії та потік вірусного контенту у TikTok, Instagram та X (Twitter).
  • Популярність корейських серіалів — шоу вийшло у вдалий час, коли корейські фільми та серіали набувають все більшої популярності серед молоді й дорослих. 68% опитаних, серед 28 країн визнали загальну популярність корейських дорам та фільмів.

В першу чергу, «Гра в кальмари» захопила молодь віком від 18 до 34 років. Ця демографічна група знайшла відгук у ностальгії щодо дитячої гри, а також реалістичному зображенні проблем — фінансових, соціальних, моральних.

Як Netflix просуває другий сезон «Гри в кальмара»

Для просування другого сезону «Гри в кальмари» Netflix впровадив кілька цікавих стратегій, щоб підтримати інтерес аудиторії та залучити нових глядачів. 

Реаліті-шоу «Гра в кальмара»

Компанія рано усвідомила популярність серіалу, тому у міжсезоння (2022 рік) випустила реаліті-шоу «Гра в кальмара: виживання», у якому брали участь реальні люди. Виклики були не такими як в оригінальному шоу, проте натхненні ними — реаліті мало дати серіалу «ефект збереження інтересу», проте стало настільки популярним, що його продовжили на другий сезон. 

Офлайн-заходи з випробуваннями

У ТРЦ Manhattan Mall у Нью-Йорку Netflix провели офлайн-заходи по «Грі в кальмара». У них фанати могли взяти участь у випробуваннях із серіалу. Учасники отримували призи за участь і перемогу, одним з таких призів був рік безкоштовної піци Emergency Pizzas у співпраці з Domino’s.

Netflax провів схожий захід на Єлисейських полях у Парижі 1 грудня. Учасники могли зіграти у гру «зелене світло, червоне світло» і перенестися в атмосферу серіалу. Такі ж заходи заплановані у Сеулі, Мадриді, Нью-Йорку та інших великих містах. 

Фото: Маркетинг другого сезону «Гри в кальмара» — колаборації та креативні рішення, ідеї для контенту

12 грудня в Лос-Анджелесі пройшов тематичний забіг, у якому учасники перенеслися у гру на виживання з популярними блогерами й медійниками. Також вони могли придбати тематичні товари по «Грі в кальмара».

Фото: Маркетинг другого сезону «Гри в кальмара» — колаборації та креативні рішення, ідеї для контенту

Креативні колаборації брендів з «Грою в кальмара»

Бренди також активно долучилися до одного з найпопулярніших шоу Netflix, розробивши продукцію в колабораціях. 

Johnnie Walker та нумерований віскі 

Johnnie Walker випустили лімітовану серію віскі Black Label з номерами пляшок від 001 до 456, що відображають номери гравців серіалу. Колаборація розпочалася з динамічної кампанії, що включала захід на Таймс-Сквер за участю репера та коміка Ліл Дікі. 

Фото: Маркетинг другого сезону «Гри в кальмара» — колаборації та креативні рішення, ідеї для контенту
Фото: Маркетинг другого сезону «Гри в кальмара» — колаборації та креативні рішення, ідеї для контенту

PUMA x Squid Game

PUMA представила лімітовану колекцію, натхненну популярним серіалом «Гра в кальмара», приурочену до виходу другого сезону. Колекція включає спортивні костюми, взуття та аксесуари, що відтворюють образи персонажів серіалу.

Фото: Маркетинг другого сезону «Гри в кальмара» — колаборації та креативні рішення, ідеї для контенту

Ключовими елементами стали кросівки Easy Rider та Suede, дизайн яких відсилає до культових сцен шоу. Спортивні костюми T7 виконані в стилі уніформи учасників гри, з використанням фірмових кольорів та символіки серіалу. Колекція доступна на офіційному сайті PUMA й в Україні.

Косметика Olive Young та «Гра в кальмара»

Ритейлер Olive Young випустив ексклюзивну колекцію доглядової та декоративної косметики, натхненну другим сезоном серіалу «Гра в кальмара». У лінійку входить 12 продуктів, зокрема сироватка BRINGGREEN Zinc Teca Blemish у лімітованій упаковці та палетка тіней WAKEMAKE Young-Hee Soft Blurring.

Фото: Маркетинг другого сезону «Гри в кальмара» — колаборації та креативні рішення, ідеї для контенту

Продукція доступна у магазинах Olive Young, на платформі Amazon та онлайн у дев’яти країнах.

Їжа bibigo у стилістиці серіалу

CJ CheilJedang презентували серію продуктів бренду bibigo, серед яких манду та кімбап, прикрашені символікою популярного серіалу. Продукти створені, щоб відобразити автентичні смаки корейської кухні та поєднати їх із культурними мотивами.

Фото: Маркетинг другого сезону «Гри в кальмара» — колаборації та креативні рішення, ідеї для контенту

Лінійка доступна у кількох країнах, дозволяючи фанатам і поціновувачам корейської кухні насолодитися традиційними стравами Південної Кореї з унікальним дизайнерським оформленням.

Crocs Squid Game

Crocs випустили спеціальну модель взуття Squid Game Classic Clog, натхненну серіалом «Гра в кальмара». Модель прикрашена принтом у стилі зеленої спортивної форми з символікою серіалу, логотипами на заклепках і номером гравця «456» на ремінці.

Фото: Маркетинг другого сезону «Гри в кальмара» — колаборації та креативні рішення, ідеї для контенту

Барбі від Mattel «Гра в кальмара»

Mattel представили спеціальну серію, присвячену серіалу «Гра в кальмара», яка включає колекційний набір фігурок Little People Collector™ Squid Game та ляльку Monster High™ Skullector™ Squid Game Young-Hee. 

Фото: Маркетинг другого сезону «Гри в кальмара» — колаборації та креативні рішення, ідеї для контенту

Duolingo & «Гра в кальмара»

Duolingo і Netflix запустили спільну кампанію Learn Korean or Else, присвячену серіалу «Гра в кальмара». У програму вивчення мов додали понад 40 слів і фраз із серіалу, які допоможуть вивчати корейську мову в цікавій ігровій формі.

Фото: Маркетинг другого сезону «Гри в кальмара» — колаборації та креативні рішення, ідеї для контенту

На TikTok також з’явився фільтр, натхненний грою «Червоне світло, зелене світло», де користувачі можуть практикувати корейську за допомогою голосових команд.

Як використати вихід другого сезону «Гри в кальмара» для креативів й бізнесу

Вихід другого сезону «Гри в кальмара» 26 грудня може дати можливість бізнесу залучити нову аудиторію, підвищити впізнаваність бренду та лояльність. Особливо це важливо для молодіжної та міжнародної аудиторії, яка активно стежить за трендами.

«Гра в кальмара» — це набір впізнаваних візуальних та емоційних символів, які можна легко адаптувати для створення креативного контенту.

Як можна реалізувати це у бізнесі

Бізнес може вигадати акцію «Гра на виживання» — клієнтам можна запропонувати знижки чи подарунки залежно від виконаного простого завдання, або провести розіграш-вікторину про серіал.

Кавʼярні, бари чи ресторани можуть вигадати тематичну страву — печиво далгона, коктейль, фірмову каву тощо. Також можна провести гру для клієнтів, де за виконання певного завдання вони можуть отримати бонус.

Школи чи освітні платформи можуть створити безкоштовний урок із корейської мови, або ключових фраз. Можна подавати уроки в стилі гри на виживання, де у групі за неправильну відповідь учасник вибуває, а інші продовжують змагатися — це можна використати в марафоні.

Ідеї для тематичних відео з «Грою в кальмара»

  1. Можна змоделювати гру на виживання, де учасники повинні виконати завдання, пов’язане з продуктом, наприклад, зібрати кошик товарів за обмежений час або скласти образ з елементів бренду.
  2. Як варіант — можна адаптувати одну зі сцен серіалу з тематичними елементами бізнесу — наприклад, як клієнт обирає «рятівний» продукт, щоб перемогти у випробуванні «Гри в кальмара».
  3. Можна зняти коротке відео, де продукт допомагає гравцю «вижити» в уявному сценарії гри. Це можна масштабувати на серію відео.

Варто подумати над тим, як скористатися цим інфоприводом, адже «Гра в кальмара» — це про можливість залучити аудиторію через знайомі символи та емоції. Ключове — зберігати баланс між творчістю та практичністю, створюючи контент, який не лише приверне увагу, але й підкреслить бренд.

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого