LinkedIn представив ШІ-інструменти для пошуку роботи та найму персоналу

LinkedIn представив ШІ-інструменти для пошуку роботи та найму персоналу

LinkedIn запустив два нові інструменти на основі штучного інтелекту, які допоможуть спростити процес пошуку роботи і підбору персоналу.

ШІ-інструмент для тих, хто шукає роботу

Інструмент Job Match аналізує профіль кандидата та дані, які він вказав у своєму профілі LinkedIn: навички, досвід роботи, освіту, сертифікати. Потім ШІ-модель співставляє його навички з вимогами у вакансіях. На основі аналізу інструмент пропонує:

  • рекомендації для покращення профілю;
  • допомогу в написанні супровідного листа;
  • поради щодо релевантних курсів для підвищення кваліфікації.

Premium-користувачі отримають більше можливостей: оцінку відповідності до вакансії (висока, середня або низька) та добірку вакансій, в яких їхні шанси на успіх найвищі.

Функцію створили на основі аналізу мільйонів вакансій і профілів, що забезпечує високий рівень точності. Користувачі можуть одразу дізнатися, наскільки їхні навички відповідають вимогам роботодавців, і отримати поради щодо подальших кроків.

Наразі Job Match доступний англійською мовою, а згодом стане доступним і в інших мовах.

ШІ-агент для рекрутингу в малому бізнесі

Цей інструмент допомагає малим компаніям, які використовують LinkedIn для найму. Завдяки автоматизації процесів ШІ-агент:

  • дозволяє швидко створювати вакансії;
  • автоматично знаходить кандидатів, які найбільше відповідають вимогам;
  • оцінює заявки, дозволяючи економити час та ресурси.

На сьогодні понад 2,5 млн малих підприємств користуються платформою LinkedIn для найму працівників. Новий агент оптимізує цей процес і робить його зручним та ефективним навіть для компаній із мінімальним досвідом у рекрутингу.

Фото: Нові функції LinkedIn для рекрутингу

Чому це важливо

LinkedIn акцентує увагу на тому, що велика частина проблем найму пов’язана не лише з конкуренцією на ринку, а й із браком прозорої інформації. Завдяки новим інструментам компанія прагне розв’язати цю проблему.

Розробники також заявили про довгострокову стратегію, яка полягає в інтеграції штучного інтелекту в повсякденне життя користувачів. Нові функції є черговим кроком до цієї мети, адже вони спрощують взаємодію між роботодавцями та кандидатами.

У 2025 році, на тлі високої конкуренції на ринку праці, ці інструменти можуть стати важливим рішенням як для шукачів роботи, так і для роботодавців, які прагнуть підвищити ефективність своїх процесів.

Джерело: SocialMediaToday

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого