Lidl представив аналог різдвяної вантажівки Coca-Cola та анонсував святковий тур Великобританією
Lidl анонсував святковий тур Великою Британією з власною різдвяною вантажівкою, схожою на легендарну червону вантажівку від Coca-Cola. Оформлена під бренд Freeway, вона важить 15 тонн і має довжину 20 метрів. Тур стартує 14 листопада та охопить дев’ять міст.
Під час кожної зупинки відвідувачам будуть роздавати понад 2000 подарункових коробок із продуктами від Lidl. Крім цього, деякі щасливчики зможуть виграти «золотий квиток» на суму 100 фунтів для святкових покупок.
Рекламну кампанію зняв режисер Том Гупер. Сюжет розповідає про співробітника Ніка, який подорожує країною та ділиться святковим настроєм. Гостям пропонуватимуть інтерактивні розваги, дегустації та можливість загадати святкове бажання, яке Lidl обіцяє виконати.
Тур завершиться 1 грудня у Саутгемптоні та має на меті принести гостям святкову атмосферу та яскраві враження.
Джерело: Bazilik Media