Як тренд made in UA допоміг SHEMAX завоювати 10 штатів США за 10 місяців — сіпзасновниця Тетяна Шелест

Як тренд made in UA допоміг SHEMAX завоювати 10 штатів США за 10 місяців — сіпзасновниця Тетяна Шелест

86% українців, згідно з Gradus Research, позитивно сприймають товари вітчизняних виробників. Проте лише 16% опитаних у США знають про українські товари — це може ускладнювати позиціонування на ринку та формування довіри серед іноземних клієнтів.

У цій авторській колонці Тетяна Шелест, співзасновниця SHEMAX Company Ukraine, поділилася досвідом щодо просування українського продукту — пилозбірників для манікюру — на закордонному ринку.

Фото: Дослідження різдвяного сезону 2024: ключові статистичні дані та тренди для бізнесу і маркетологів

Ми поставили перед собою амбітну мету: створити щось на рівні Apple, але у світі б’юті-ґаджетів.

На той момент ринок витяжок для салонів краси складався з громіздких, неестетичних пристроїв. У них був великий мотор, а мішок для збору пилу висів під витяжкою і постійно заважав майстру. Це не лише виглядало непривабливо, але й створювало незручності в роботі.

Сергій Шелест, інженер за фахом, вирішив повністю змінити підхід. Він запропонував розташувати мотор горизонтально, використати компактну конструкцію та замінити традиційний мішок на багаторазовий фільтр.

Фото: Як тренд made in UA допоміг SHEMAX завоювати 10 штатів США за 10 місяців — сіпзасновниця Тетяна Шелест

В результаті висота витяжки зменшилася вдвічі, а дизайн став стильним і функціональним — пристрій нагадував елегантний ґаджет, який можна поставити навіть у сумочку. А кольорова гама дозволяла підібрати пилозбірники під колір салону.

У 2018 році ми створили компанію, яка розробляє компактні й ефективні манікюрні витяжки. Наш пристрій був інноваційним: зменшений удвічі від аналогів, з унікальною системою фільтрації та сучасним дизайном.

Фото: Як тренд made in UA допоміг SHEMAX завоювати 10 штатів США за 10 місяців — сіпзасновниця Тетяна Шелест

Ми відразу розуміли, що для успіху в Україні, й закордоном, недостатньо лише продукту. Важливо знайти свою аудиторію. США завжди були нашою мрією, але здавалося, що це надто великий ринок із жорсткою конкуренцією. Але ми вирішили ризикнути.

Перші кроки на американському ринку

Коли ми вийшли на експорт продукції, зокрема на ринок Італії, багато хто радив: «Ставте made in Italy на упаковці. Це буде простіше, клієнти більше довіряють італійському виробництву».

Проте я завжди була впевнена в тому, що made in UA та українське виробництво може бути конкурентоспроможним, якісним і виступати альтернативою європейським виробникам.

Потрапити на ринок США складно. Ми почали з того, що зареєстрували торгову марку у Європі. Це дало можливість офіційно виходити на нові ринки з впевненістю, що нашу ідею не скопіюють.

Фото: Як тренд made in UA допоміг SHEMAX завоювати 10 штатів США за 10 місяців — сіпзасновниця Тетяна Шелест

Наступним завданням стало знайти «своїх людей» — партнерів, які поділяють нашу місію: рятувати легені майстрів краси від шкідливого нігтьового пилу.

Далі були міжнародні виставки, зокрема Cosmoprof Bologna 2023 — головна подія для виробників у сфері краси. Саме там ми представили наші витяжки. Вони були вражені інноваційністю технології, компактністю та якістю нашої продукції.

Фото: Як тренд made in UA допоміг SHEMAX завоювати 10 штатів США за 10 місяців — сіпзасновниця Тетяна Шелест
Майстри не очікували, що пристрій, створений в Україні, може запропонувати такий рівень ефективності й естетики.

Як ми завоювали 10 штатів всього за 10 місяців

Сьогодні наша продукція доступна у 10 штатах США.

Фото: Як тренд made in UA допоміг SHEMAX завоювати 10 штатів США за 10 місяців — сіпзасновниця Тетяна Шелест

У цьому нам допомогла:

  1. Робота з дистриб’юторами. Ми знайшли партнерів, які вже працювали з б’юті-індустрією в Америці та домовилися про представлення наших витяжок.
  2. Участь у виставках. Cosmoprof, ISSE в Лонг-Біч та інші події дали змогу показати продукцію наживо і переконати в її якості.
  3. Особистий бренд. Я активно розповідала історію SHEMAX у соціальних мережах, через бізнес-медіа та платформи, які працюють із американською аудиторією. Звʼязок допомагав підсилювати лояльність до бренду.
  4. Локалізація продукту. Ми адаптували дизайн і функціональність до потреб американського ринку. Наприклад, забезпечили відповідність стандартам електроприладів у США.
  5. Науковий підхід. Заручившись підтримкою провідних вчених і технологів, у 2019 році ми провели дослідження, яке науково довело шкоду нігтьового пилу для здоров’я майстрів. Це дослідження стало основою для створення наших технологій і допомогло донести їх важливість клієнтам по всьому світу.

Наш наступний крок — розширити присутність у всіх 50 штатах США. Також ми працюємо над запуском нових продуктів.

Фото: Як тренд made in UA допоміг SHEMAX завоювати 10 штатів США за 10 місяців — сіпзасновниця Тетяна Шелест

Для компанії важливо, щоб продукція асоціювалася з високою якістю і підтримкою України. Тому ми продовжуємо інвестувати у розвиток бренду Made in UA як символу сили, інновацій й таланту.

Made in UA — це більше, ніж просто маркування. Це про довіру до нашої країни, наших ідей і нашої здатності створювати щось унікальне навіть у найскладніші часи. Ми пишаємося тим, що бренд SHEMAX став частиною цієї історії.

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого