Хейт, лов і віральна реклама: безкоштовний вебінар від Dramgurtok

Хейт, лов і віральна реклама: безкоштовний вебінар від Dramgurtok

27 лютого співзасновниця агенції Drama Queen Аня Гончарова проведе безкоштовний вебінар «Хейт, лов і віральна реклама» у межах власного освітнього проєкту — творчої майстерні для креативників Dramgurtok.

Dramgurtok — це освітня майстерня для креативників, які хочуть створювати потужні ідеї, історії та сенси для брендів. Проєкт стартував у січні 2025 року з курсу «Креативний копірайтинг».

На прикладі популярних бренд-маніфестів «Своя сорочка» для Etnodim і «Тьолочка» для CHER17, авторкою яких є Аня, на своєму вебінарі вона розповість про історію створення цих рекламних кампаній, головні відмінності та спільні риси. 

Також учасники вебінару дізнаються:

  • де шукати та як формувати позицію бренду в рекламі;
  • де межа між провокацією та ризиком;
  • як працювати з віральністю та бути готовим до хвилі хейту.

«Роботи для Etnodim та CHER17 стали дійсно гучними та обговорюваними, однак ніхто так і не проаналізував їхні фінальні результати для бізнесу. На вебінарі ми спробуємо відповісти на запитання, чи варто ризикувати з рекламними кампейнами й що приносить цей ризик у цифрах і показниках», — розповідає Аня Гончарова. 

Кому буде цікаво:

  • кріейторам і копірайтерам;
  • бренд-менеджерам;
  • SMM-спеціалістам;
  • PR-фахівцям і маркетологам.

Дата та час: 27 лютого, 19:00

Тривалість: 1,5 години

Реєстрація на вебінар за посиланням: https://courses.dramaqueen.com.ua/webinar.

Зараз на платформі Dramgurtok також триває набір на курс «Рекламні ролики», який стартує 7 березня.
Яна Поліщук
Яна Поліщук
• Content Writer
Inweb
Редактор за фахом і райтер за покликанням. Уже понад 13 років пишу тексти, які допомагають читачам знайти відповіді на свої запитання. Люблю слова і їхню силу, але «порожні» і «без цілі» — безжально видаляю. Уважна до деталей, бо вірю, що саме вони роблять тексти живими й переконливими.
Більше цікавого