Хейт, лов і віральна реклама: безкоштовний вебінар від Dramgurtok

27 лютого співзасновниця агенції Drama Queen Аня Гончарова проведе безкоштовний вебінар «Хейт, лов і віральна реклама» у межах власного освітнього проєкту — творчої майстерні для креативників Dramgurtok.
На прикладі популярних бренд-маніфестів «Своя сорочка» для Etnodim і «Тьолочка» для CHER17, авторкою яких є Аня, на своєму вебінарі вона розповість про історію створення цих рекламних кампаній, головні відмінності та спільні риси.
Також учасники вебінару дізнаються:
- де шукати та як формувати позицію бренду в рекламі;
- де межа між провокацією та ризиком;
- як працювати з віральністю та бути готовим до хвилі хейту.
«Роботи для Etnodim та CHER17 стали дійсно гучними та обговорюваними, однак ніхто так і не проаналізував їхні фінальні результати для бізнесу. На вебінарі ми спробуємо відповісти на запитання, чи варто ризикувати з рекламними кампейнами й що приносить цей ризик у цифрах і показниках», — розповідає Аня Гончарова.
Кому буде цікаво:
- кріейторам і копірайтерам;
- бренд-менеджерам;
- SMM-спеціалістам;
- PR-фахівцям і маркетологам.
Дата та час: 27 лютого, 19:00
Тривалість: 1,5 години
Реєстрація на вебінар за посиланням: https://courses.dramaqueen.com.ua/webinar.