Кампанія з Джеремі Алленом Уайтом принесла Calvin Klein 74 мільйони доларів медіаефекту
На початку нового року Calvin Klein запустив колекцію чоловічої білизни весна 2024, використавши в рекламній кампанії актора Джеремі Аллена Уайта (актор із серіалу «Ведмідь»). Кампанія, знята в Нью-Йорку, швидко стала вірусною в соціальних мережах, принісши бренду 74 мільйони доларів медіаефекту, за даними компанії PVH Corp.
Фотосесія, яка включала відео з тренуванням Уайта на даху під пісню «You Don’t Own Me» викликала ажіотаж у соціальних мережах.
За перші 48 годин кампанія принесла 10,4 мільйона доларів медіаефекту, з яких 699 тисяч доларів припадали на сам бренд Calvin Klein, за даними Launchmetrics. PVH Corp оцінили медіаефекту у 12 мільйонів доларів за цей же період.
Calvin Klein, відомий своїми провокаційними рекламами за участю знаменитостей. Проте цей рівень залученості різко контрастує з попередніми кампаніями з Майклом Б. Джорданом і Карлосом Алькарасом, які принесли 3,8 мільйона і 827 тисяч доларів медіаефекту відповідно за перші 48 годин.
Ця кампанія є частиною стратегії PVH зі збільшення лояльності до бренду Calvin Klein. Генеральний директор Стефан Ларссон під час квітневого звіту зазначив, що Calvin Klein досягає рекордного залучення споживачів, завдяки кампаніям за участю зірок.
Джерело: MarketingDive