Be—it Agency створила кампанію про реформу міжнародних автобусних перевезень

Be—it Agency створила кампанію про реформу міжнародних автобусних перевезень

Українська комунікаційна агенція Be—it Agency консалтингової групи One Philosophy та Міністерство розвитку громад та територій України (Мінвідновлення) за підтримки проєкту USAID «Трансформація комунікацій» створили кампанію «Нарешті їдемо спокійно!», щоб розповісти про головні переваги реформи міжнародних автобусних перевезень: зручність, прогнозованість, комфорт та безпеку. Ділимось подробицями з читачами медіа Inweb.


Після початку повномасштабного вторгнення, закриття авіапростору та обмеження залізничного транспорту різко зросла потреба українців в автобусних перевезеннях. За інформацією Міністерства розвитку громад та територій України, у 2023 році 7,5 мільйонів українців користувались автобусами для перетину кордону: 90% з них жінки, третина — їхали з дітьми. 

Щоб зробити подорожі українців, які повертаються додому, комфортними та безпечними, а послуги перевізників – якісними та стабільними, Мінвідновлення розпочало реформу міжнародних автобусних пасажирських перевезень.

Фото: Кампанія Be—it Agency для реформи автобусних перевезень

«Викликом для агенції стало зрозуміло та невимушено розповісти про головні переваги реформи: портал, на якому можна знайти потрібний маршрут від офіційного перевізника, а головне — єЧерга, яка дозволяє проходити кордон, коли повертаєшся додому, в прогнозований час у комфортабельних автобусах легальних перевізників. Під час базового дослідження команда виявила основні проблеми, що непокоїли пасажирів: годинні черги на пунктах пропуску, часто відсутність безпеки та комфортних умов», — Директорка Be—it Agency Мирослава Грібова.

Згідно з опитуванням, проведеним Міністерством відновлення за підтримки проєкту USAID «Трансформація комунікацій», понад 30% пасажирів, які їздили за кордон у піковий сезон, не готові рекомендувати поїздки автобусом. Ці результати допомогли краще зрозуміти потреби пасажирів, компаній-перевізників та всіх українців, які подорожують автобусами.

«Нарешті, можна спокійно планувати подорож, знаючи, що перевізник буде перевірений, а час перетину кордону – прогнозований і, головне, нерви точно будуть в порядку. Нарешті, – подумали ми та зрозуміли, що саме з цією концепцією будемо вибудовувати комунікацію реформи: Нарешті їдемо спокійно!», — Анна Плющевська, Аssociate Creative Director Be—it Agency.

Креативна команда Be—it Agency розробила комунікаційну стратегію та брендинг реформи. 

Для створення лого вирішили об’єднати реальний рух автобуса і символічний рух вперед у межах реформи перевезень. Вертикальні смуги нагадують кадр, зроблений на довгій витримці, який показує рух автобуса дорогою. Літера «А», оформлена як кабіна, символізує фокус реформи на автобусних перевезеннях.

Нещодавно у соціальних мережах Міністерства презентували анімаційні ролики та відео, яке у дотепній та легкій формі розповідає про основні переваги реформи. У агенції пояснили ідею відео: 

«Ми вирішили створити невимушену та позитивну атмосферу, обравши головним персонажем ролика хлопчика-школяра. Раніше йому не подобались подорожі, адже його мама дуже нервувала. Тепер вони повертаються додому без додаткового стресу: читають книги, грають, слухають музику та проводять час разом. Прості, але необхідні для звичайних пасажирів радості, через які ми розповіли про головні надбання реформи», — додає Анна Плющевська.

Також комунікаційна кампанія включає створення PR-матеріалів, кампанію в соціальних медіа, а також розміщення аутдор у Києві та прикордонних регіонах України, територією яких зараз здійснюються міжнародні перевезення пасажирів.

Реформа триває. Попереду ще чимало роботи, проте партнери впевнені, що реалізація буде успішною.

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого