Кампанія Байдена шукає експерта з мемів із зарплатою до 85 000 доларів
Команда передвиборчої кампанії президента Джо Байдена, шукає «менеджера з роботи з партнерами, контентом і мем-сторінками». Ця посада із заробітною платою до $85 000 передбачає управління та взаємодію з контентом і сторінками мемів у соцмережах.
Серед необхідних навичок:
- 2-4 роки досвіду роботи з відео чи медіа;
- вміння визначати тренди та оптимізувати під них контент;
- вміння швидко реагувати на тренди;
- організованість та уважність;
- готовність до переїзду до Вілмінгтона, штат Делавер.
Попри те, що Байден підтримує закон, який може заборонити TikTok, його кампанія потребує вірусного контенту та мемів, щоб налагодити зв’язок з молодими виборцями.
Меми вже відіграли свою роль у передвиборчій кампанії Байдена. Мем «Темний Брендон», який походить від ультраправих теорій змови, став основним на акаунтах кампанії в соціальних мережах. За даними Axios, товари з мемом «Темний Брендон» склали 54% доходу магазину кампанії в серпні минулого року.
Колишній президент Дональд Трамп також використовував меми у своїй передвиборчій кампанії. Тож ця вакансія є цілком актуальною для наших реалій.
Джерело: TechCrunch