Як провести Чорну П’ятницю, щоб за кілька днів отримати місячний прибуток – поради спеціалістів Inweb
Ми вже бачили, як український бізнес підготувався до Чорної п’ятниці і що пропонує цього року на розпродаж. Додатково дізналися у наших фахівців, як правильно готуватися до акції та на що звертати увагу.Думка експерта: Наталія Жихарєва, Team lead of PPC IM
Щороку ми спостерігаємо ажіотаж. Приблизно за тиждень до, з 21 по 25 листопада, треба терміново включити рекламну кампанію! І так працює 90% бізнесу. Напередодні ввечері робимо знижку 20%, запускаємо та завтра будуть банери! Це помилка – робити все в останній момент.
Потрібно розуміти, що Чорна П’ятниця – це не один день. Зазвичай три, цього року – 25, 26, 27 листопада, але взагалі роблять стандартно тиждень чорної п’ятниці – з 21 по 27 листопада. Зараз майже у всіх так триватимуть знижки. У Розетки минулого року знижка нарощувалась з кожним днем, від 20% і вище. Як варіант для вашого бізнесу, якщо він підходить.
Максимально ефективно для e-commerce під Чорну п’ятницю на думку Наталії Жихарьової:
- Почати за місяць, підготувати оффер, креативи – статика та відео.
- Не робіть лише динамічні креативи – докучає.
- Реклама має бути скрізь – і в Google, і на сайті, і у Facebook, Instagram.
- Все на одну тему – Чорна П’ятниця.
- Зробіть тематичну обкладинку та пости, щоб усе нагадувало, чому розпродаж.
Думка експерта: Сергій Чердинцев, Team lead of PPC PM
Помилки бізнесу при підготовці до Чорної п’ятниці:
- Мало активності перед Чорною п’ятницею. Наприклад, бізнес готовий зробити акцію –30% на весь асортимент, але він ніяк не афішує це напередодні.
- Немає виділеного бюджету на запуск акцій, медійної реклами.
- Немає серії постів у соціальних мережах про майбутню акцію.
Максимально ефективно для e-commerce під Чорну п’ятницю на думку Сергія Чердинцева:
- Заздалегідь готова пропозиція, наприклад, знижка 30% на всі товари.
- Попередня робота з покупцями. Залежить від товару та офферу. Не останні два дні.
- Цілеспрямоване виділення бюджетів та підготовка до великого івенту.
Ми в Inweb ще наприкінці жовтня запитуємо клієнтів, чи будуть якісь івенти до Чорної п’ятниці. На початку листопада – зідзвони та конкретна інформація про акцію – що ми можемо готувати, планувати бюджети.
Виділяю три найкращі, на мою думку, рекламні кампанії Inweb для клієнтів з минулого року. Вказую лише категорію, оскільки з цими компаніями ми підписуємо NDA (договір про нерозголошення), але, швидше за все, ви зустрічали їхні креативи у своїх стрічках або на пошуку:
- Суперфуди: зростання доходу на період промо +70%, тривалість 5 днів.
- Бьюті: зростання доходу на період промо +30%, тривалість 7 днів.
- Фотоапарати та аксесуари: на період промо в 2 рази більше конверсій, тривалість 3 дні.
Як бачимо, навіть за 3-7 днів можна досягти крутих результатів, якщо є досвід у налаштуванні рекламних кампаній та створенні креативів.
Графік підготовки бізнесу до Чорної п’ятниці
За рекомендаціями наших експертів пропонуємо такий графік з датами підготовки до Чорної п’ятниці:
- 24 – 30 жовтня – зідзвони з агентством, обговорення оферу та бюджетів.
- 31 жовтня – 7 листопада – оформлення та підготовка креативів: обкладинки, пости, сторіс, картинки та відео, для сайту та соцмереж.
- 8 листопада – 15 листопада – перші анонси Чорної п’ятниці в email- та Viber-розсилці, соцмережах.
- 18 листопада – 20 листопада – ще одне нагадування у розсилці, поява окремих товарів в історіях, каруселі добірок у соцмережах. Запуск передрекламної кампанії, тобто до старту Чорної п’ятниці, вже зі знижками.
- 21 листопада – 27 листопада – активна рекламна кампанія, націлення, ретаргентинг, акцент на затребувані товари, сезонні пропозиції, ситуативно актуальні.
Наприклад, ви Ви можете пропонувати знижки на альтернативні джерела світла, пауербанки, автономні пальники, оскільки це актуально для українських покупців.
Чи можна все це робити не місяць, а за декілька днів? Можна, але небажано, щоб результат був краще.
Проводьте роботу з менеджерами та продавцями, пишіть спеціальні скрипти, які допоможуть вашій команді навіть із невпевнених користувачів робити реальних покупців. Мало залучити аудиторію – треба зробити так, щоб вона здійснила цільову дію і пішла задоволеною, щоб потім повернутися. Саме так працює грамотна підготовка та проведення акції до Чорної п’ятниці!