Jaguar презентував новий логотип та рекламну кампанію ребрендингу
Британський автовиробник Jaguar презентував новий логотип та оновлений стиль бренду — це частина кампанії щодо повного переходу бренду на виробництво електромобілів.
Оновлений дизайн включає змішання великих і малих літер у логотипі, яке має символізувати гармонію та нову версію фірмового образу «стрибаючого ягуара». Для кампанії ребрендингу використали delete ordinary (видали звичайність).
Реакція на рекламну кампанію
У відеоролику, який став частиною кампанії ребрендингу, зробили акцент на інклюзивність та креативність, проте в ньому не було автомобілів.
Ілон Маск вирішив нагадати про це коментарем: «Ви все ще продаєте машини?».
Окрім Маска, інші критики звинуватили Jaguar у надмірній інклюзивності та «псевдоарті». Однак, компанія не змінила свою позицію і наголосила, що це лише перший крок у процесі трансформації.
Відповіді на критичні коментарі від Jaguar вказують на те, що бренд розглядає ці зміни як частину «ренесансу» і обіцяє більше деталей 2 грудня на Miami Art Week.
Позиція бренду та маркетингові висновки
Jaguar відповіла на критику, підкреслюючи, що зміни є частиною стратегії компанії, орієнтованої на створення «нового Jaguar» — сміливого, художнього та безстрашного. Компанія вважає, що ці зміни допоможуть змінити сприйняття бренду та залучити нових клієнтів, орієнтуючись на інклюзивність та креативність.
Джерело: Forbes