Jaguar презентував новий логотип та рекламну кампанію ребрендингу

Jaguar презентував новий логотип та рекламну кампанію ребрендингу

Британський автовиробник Jaguar презентував новий логотип та оновлений стиль бренду — це частина кампанії щодо повного переходу бренду на виробництво електромобілів.

Оновлений дизайн включає змішання великих і малих літер у логотипі, яке має символізувати гармонію та нову версію фірмового образу «стрибаючого ягуара». Для кампанії ребрендингу використали delete ordinary (видали звичайність).

Фото: Jaguar презентував новий логотип та рекламну кампанію ребрендингу

Реакція на рекламну кампанію

У відеоролику, який став частиною кампанії ребрендингу, зробили акцент на інклюзивність та креативність, проте в ньому не було автомобілів.

Ілон Маск вирішив нагадати про це коментарем: «Ви все ще продаєте машини?».

Окрім Маска, інші критики звинуватили Jaguar у надмірній інклюзивності та «псевдоарті». Однак, компанія не змінила свою позицію і наголосила, що це лише перший крок у процесі трансформації.

Відповіді на критичні коментарі від Jaguar вказують на те, що бренд розглядає ці зміни як частину «ренесансу» і обіцяє більше деталей 2 грудня на Miami Art Week.

Позиція бренду та маркетингові висновки

Jaguar відповіла на критику, підкреслюючи, що зміни є частиною стратегії компанії, орієнтованої на створення «нового Jaguar» — сміливого, художнього та безстрашного. Компанія вважає, що ці зміни допоможуть змінити сприйняття бренду та залучити нових клієнтів, орієнтуючись на інклюзивність та креативність.

Цей кейс — доказ того, що ребрендинг може викликати як захоплення, так і критику серед різних груп аудиторії. Важливо, щоб бренди, які обирають подібний шлях, чітко розуміли свою цільову аудиторію та враховували можливі ризики, пов’язані з глибокими змінами в іміджі.

Джерело: Forbes

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого