Instagram запустив рекламу у коментарях: блогери зможуть заробляти на відгуках

Instagram запустив рекламу у коментарях: блогери зможуть заробляти на відгуках

Meta представила функцію Testimonials — доповнення до Partnership Ads, яке дає змогу блогерам отримувати гроші за написання рекламних коментарів під постами компаній у стрічці та Reels.

Раніше бренди вже використовували схожі методи, наймаючи коментаторів або стимулюючи клієнтів залишати позитивні відгуки. Проте покупцям складно було відрізнити реальні коментарі від прихованої реклами. Тепер автори зможуть відкрито позначати свою співпрацю.

За даними Meta, 40% покупців орієнтуються на рекомендації блогерів в Instagram. До цього платні партнерські оголошення мали формат звичайних рекламних постів або спільних публікацій від бренду й блогера. Testimonials додає ще один спосіб промоції — короткі рекламні коментарі (до 125 символів), які бренди можуть закріплювати під своїми оголошеннями.

Блогери надсилають текст відгуку компанії, яка вирішує, чи додавати його до своєї реклами. Умови співпраці та оплата узгоджуються напряму, а виплати відбуваються поза платформою. Автори зможуть відстежувати свої рекламні коментарі у налаштуваннях і навіть видаляти їх за потреби.

Для брендів це можливість збільшити вплив реклами через довіру до популярних авторів. Проте для блогерів новий формат несе репутаційні ризики: якщо рекомендації будуть необґрунтованими, це може призвести до втрати довіри аудиторії.

Джерело: TechCrunch

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого