Instagram тестує показ переглядів Facebook Stories для кросплатформеного контенту

Instagram тестує показ переглядів Facebook Stories для кросплатформеного контенту

Instagram експериментує з новою функцією, яка дозволить користувачам бачити кількість переглядів їхніх історій на Facebook, опублікованих з Instagram.

Ця функція допоможе надати покращену аналітику охоплення історій на обох платформах. Також, оновлення може спонукати користувачів більше кроспостити контент, потенційно підвищуючи залученість на обох платформах.

Об’єднання показників переглядів може спростити роботу авторів контенту та збільшити час, який користувачі проводять у застосунках компанії Meta.

Опція перебуває на етапі тестування, тож доступна не для всіх користувачів. Поки що не відомо, як користувачі реагуватимуть на неї та чи впровадять її на широку аудиторію в майбутньому.

Джерело: Swipe Insight

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого