Instagram розширює можливості реклами: нові функції нагадувань і підтримка Reels

Instagram розширює можливості реклами: нові функції нагадувань і підтримка Reels

З 19 серпня 2024 року Meta розширила можливості Instagram Marketing API, додавши нові функції для Reminder Ads. Тепер рекламодавці можуть розміщувати такі оголошення не лише у стрічці та Stories, а й у Reels.

Instagram Marketing API — це інструмент, який дозволяє створювати рекламу, вимірювати її результативність і оптимізувати її в Instagram у стрічці, історіях, на вкладці «Цікаве» та в Reels.

Основні оновлення:

  • Нагадування в Reels: рекламодавці можуть розміщувати Reminder Ads у Reels, розширюючи охоплення аудиторії та покращуючи взаємодію з користувачами.
  • Гнучкий таймінг нагадувань: тепер можна налаштовувати час нагадувань для підписників подій, що дозволяє адаптувати рекламні стратегії.
  • Покращена оптимізація реклами: реклама може включати події для перегляду до кінця або збільшення охоплення, а користувачі можуть встановлювати нагадування через вбудований браузер.

Ці нововведення дозволяють краще просувати події та збільшувати залученість аудиторії, що може зробити платформу ще ефективнішою для бізнесу та маркетологів.

Джерело: Swipe Insight 

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого