Instagram робить акцент на поширеннях постів для росту охоплень
Адам Моссері CEO Instagram, натякнув, що соцмережа враховує швидкість поширення дописів для збільшення охоплення контенту.
Під час сесії запитань і відповідей Моссері підкреслив, що, на відміну від попередніх показників, таких як час перегляду або лайки, швидкість поширення дописів тісніше пов’язана із загальним охопленням.
«Важливішим, ніж час перегляду або кількість лайків і коментарів, є швидкість надсилання. Взагалі, я вважаю, що швидкість важливіша за кількість. Тобто кількість відправлень на охоплення, кількість лайків на охоплення, кількість коментарів на охоплення.
Але з мого досвіду, кількість відправлень на охоплення більше корелює із загальним охопленням, ніж з чимось іншим, тому що ми прагнемо допомогти людям знайти контент, яким вони захочуть поділитися з друзями, і тому поширення є чудовим проксі для такого роду зв’язку, а не для творчості», — сказав Моссері.
З розвитком Instagram, акцент все більше зміщується в бік того, як контент може залучати користувачів до перегляду та поширення відео, а не простого пасивного споживання. Оскільки зараз все менше користувачів взаємодіють з контентом, лайкають чи лишають коментарі.
Моссері припустив, що алгоритм тепер розставляє пріоритети показників у такому порядку: кількість поширень, час перегляду, кількість коментарів і кількість лайків.
Цей інсайт буде цінним для маркетологів, які прагнуть покращити охоплення своїх постів.
Джерело: SocialMediaToday