Instagram додає нові фільтри у Direct для кріейторів

Instagram додає нові фільтри у Direct для кріейторів

Instagram представив нові фільтри для повідомлень, спеціально для акаунтів кріейторів. Вони допоможуть ефективніше сортувати запити в Direct і швидко знаходити найбільш важливі повідомлення.

Фільтри дозволяють сортувати запити за різними параметрами, зокрема за кількістю підписників відправника, а також відображати повідомлення лише від верифікованих акаунтів, брендів або інших кріейторів. Також з’явилася окрема папка для відповідей на сториз — це має полегшити пошук реальних повідомлень.

Ця новація спрямована на полегшення роботи з переповненими вхідними повідомленнями у кріейторів, які часто отримують численні запити від брендів на співпрацю. Це питання особливо актуальне для тих, у кого велика аудиторія.

Фото: Нова функція в Інстаграм

Як зазначив голова Instagram Адам Моссері, для багатьох кріейторів відповідь на вхідні повідомлення стають справжнім викликом через їхню кількість. Нова система фільтрів допоможе відокремити важливі запити від решти повідомлень.

Це особливо важливо, враховуючи, що директ стає головним способом взаємодії в соціальних мережах. Платформа прагне допомогти кріейторам максимально ефективно використовувати можливості для співпраці та росту аудиторії.

Instagram також повідомляє, що продовжить працювати над удосконаленням системи повідомлень, щоб зробити її ще простішою для навігації та використання.

Джерело: SocialMediaToday

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого