Google зняла заборону на цифрові «відбитки» користувачів для реклами

Google зняла заборону на цифрові «відбитки» користувачів для реклами

Google дозволила використовувати fingerprinting — технологію цифрових «відбитків», яка ідентифікує користувачів за унікальними характеристиками їхніх пристроїв, такими як IP-адреса, тип браузера та налаштування екрана.

Ця зміна дає нові можливості для відстеження активності користувачів і таргетування реклами навіть без файлів cookie. Водночас вона викликає побоювання серед регуляторів конфіденційності, особливо в ЄС. Британське управління з інформації вже назвало це рішення недобросовісним, оскільки воно обмежує можливості користувачів контролювати свої персональні дані.

Google уникає прямого згадування терміна fingerprinting у своїй документації, а також не вимагає від маркетологів отримувати явну згоду користувачів на збір таких даних. Очікується, що ця зміна може спричинити нові суперечки між Google і регуляторами, зокрема ЄС, щодо захисту персональних даних.

Джерело: Search Engine Land

Яна Поліщук
Яна Поліщук
• Content Writer
Inweb
Редактор за фахом і райтер за покликанням. Уже понад 13 років пишу тексти, які допомагають читачам знайти відповіді на свої запитання. Люблю слова і їхню силу, але «порожні» і «без цілі» — безжально видаляю. Уважна до деталей, бо вірю, що саме вони роблять тексти живими й переконливими.
Більше цікавого