Google закриє Ads Creative Studio до березня 2025 року
Google планує закрити Ads Creative Studio до кінця березня 2025 року. Це рішення пов’язане з наміром компанії зосередитися на нових проєктах і посилити співпрацю з агентствами для масштабних рекламних кампаній.
Маркетологам радять заздалегідь підготуватися до переходу на інші інструменти. Слід експортувати наявні проєкти, визначитися з альтернативними платформами та за потреби звернутися за підтримкою до менеджерів акаунтів Google.
Для реклами на YouTube, компанія рекомендує працювати через партнерів, а для Display-реклами можна використовувати Studio (до моменту закриття) або зовнішні інструменти.
До закриття платформи користувачі ще можуть редагувати та експортувати наявні проєкти, а також додавати нові матеріали. Проте маркетологам уже варто планувати перехід на нові інструменти, щоб забезпечити безперебійність і ефективність своїх рекламних кампаній.
Джерело: Search Engine Land