Google закриє Ads Creative Studio до березня 2025 року

Google закриє Ads Creative Studio до березня 2025 року

Google планує закрити Ads Creative Studio до кінця березня 2025 року. Це рішення пов’язане з наміром компанії зосередитися на нових проєктах і посилити співпрацю з агентствами для масштабних рекламних кампаній. 

Вже зараз платформа поступово обмежує функції: з жовтня 2024 року не можна створювати нові акаунти, а з січня 2025-го стане недоступним створення нових проєктів і дублювання старих. Повне припинення роботи заплановано на березень 2025 року.

Маркетологам радять заздалегідь підготуватися до переходу на інші інструменти. Слід експортувати наявні проєкти, визначитися з альтернативними платформами та за потреби звернутися за підтримкою до менеджерів акаунтів Google. 

Для реклами на YouTube, компанія рекомендує працювати через партнерів, а для Display-реклами можна використовувати Studio (до моменту закриття) або зовнішні інструменти.

До закриття платформи користувачі ще можуть редагувати та експортувати наявні проєкти, а також додавати нові матеріали. Проте маркетологам уже варто планувати перехід на нові інструменти, щоб забезпечити безперебійність і ефективність своїх рекламних кампаній.

Джерело: Search Engine Land

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого