Google посилює модерацію та починає видаляти фальшиві відгуки

Google посилює модерацію та починає видаляти фальшиві відгуки

Google активно видаляє відгуки на своїй платформі, причому більшість з них — 5-зіркові.

Дослідження компанії GMBapi, яке охопило 5 мільйонів відгуків у 79 країнах, виявило, що 73,1% видалених коментарів були з найвищою оцінкою. Це свідчить про те, що пошукова система бореться з підробленими відгуками, які створюють для штучного покращення репутації бренду.

Google видаляє не лише фальшиві відгуки, але й ті, до яких компанії стимулюють користувачів, надаючи їм знижки чи подарунки. Водночас негативні однозіркові відгуки також перевіряють на порушення правил, наприклад використання ненормативної лексики чи образливого змісту.

Середні оцінки (2–4 зірки) залишаються менш уразливими, оскільки їхня збалансованість викликає менше підозр щодо автентичності.

Фото: Google посилює модерацію та починає видаляти фальшиві відгуки

Чому це важливо для бізнесу

У 66,1% випадків видалені відгуки не мали відповідей від представників компанії. Це підкреслює важливість взаємодії з клієнтами, оскільки відповіді можуть свідчити про залученість і відповідальність бізнесу перед клієнтами. Таким чином це знижує ризик видалення відгуків.

Фото: Google посилює модерацію та видаляє фальшиві відгуки

Категорія «Обслуговування та персонал» стала найбільш уразливою через велику кількість загальних або надто позитивних коментарів.
Фото: Google посилює модерацію та видаляє фальшиві відгуки

Google виділяє такі рекомендації для бізнесу:

  • Потрібно відповідати на всі відгуки — це демонструє турботу про клієнтів і покращує репутацію.
  • Не варто стимулювати користувачів залишати позитивні відгуки. Замість цього слід заохочувати клієнтів залишати чесні коментарі.
  • Слідкувати за змінами політик, тому що володіння актуальною інформацією допоможе уникнути порушень.
  • Повідомляти про підозрілі відгуки у службу підтримки Google — це сприятиме прозорості у використанні платформи. 

Google посилює модерацію відгуків, щоб зберегти довіру до платформи. Для бізнесу це означає, що необхідно етично підходити до роботи з клієнтськими оцінками. Активна участь у комунікації з клієнтами та дотримання правил допоможе зберегти позитивну репутацію.

Джерело: Search Engine Land

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого