Google тестує нові рекламні інструменти для YouTube Shorts

Компанія Google запустила тестування функції Creator Partnerships у Google Ads, що дозволяє знаходити та просувати YouTube Shorts зі згадкою їхніх брендів. Функція працює через BrandConnect і поки що доступна лише обмеженому колу користувачів.
Нова функція спрощує співпрацю між брендами та авторами контенту, дозволяючи компаніям використовувати відео, які вже залучили аудиторію, для ефективнішої реклами. Кевін Канерія, який поділився скриншотом інструменту в LinkedIn, зазначив, що це може змінити підхід до реклами у коротких відео, зробивши її органічною.
Також YouTube змінює систему розміщення реклами всередині відео. Починаючи з 12 травня, автоматичні вставки рекламних пауз відбуватимуться у моменти природних переходів у відео, навіть якщо автори налаштували їх вручну. Це має зменшити випадки, коли реклама перериває ключові моменти роликів, і водночас підвищити доходи каналів.

Попередні тести YouTube показали, що поєднання автоматичного та ручного розміщення реклами збільшує дохід авторів у середньому на 5%. Оновлення також торкнеться старих відео — ролики, завантажені до 24 лютого, отримають нові рекламні паузи в оптимальних точках. Ті, хто не згоден із цими змінами, зможуть відмовитися від автоматичних вставок у YouTube Studio.
Джерело: SearchEngineLand