Google тестує аудіоверсію Discover — Daily Listen

Google тестує аудіоверсію Discover — Daily Listen

Компанія Google розпочала тестування нової функції Daily Listen, яка дозволяє слухати персоналізовані аудіозведення новин та подій. Ця експериментальна функція, доступна у застосунку Google на пристроях iOS та Android, у рамках програми Search Labs.

Daily Listen створює короткі аудіозаписи тривалістю до п’яти хвилин, використовуючи штучний інтелект для генерації контенту на основі історії пошуку та вподобань користувача. На головній сторінці програми також доступні посилання на пов’язані матеріали для детальнішого ознайомлення з темою.

Функція інтегрована з Google Discover, тому теми, обрані у Discover, формують зміст новинних дайджестів. Наразі Daily Listen поступово розгортається на Android та iOS, але ще недоступна для всіх користувачів.

Google позиціонує Daily Listen як зручний спосіб отримувати новини у форматі аудіо, що може стати у пригоді тим, хто прагне швидко ознайомитися з актуальними подіями.

Це впровадження може вказувати на те, що оптимізація статей та новин під аудіо стає важливішою і компаніям та медіа слід звернути на це увагу.

Джерело: Search Engine Land

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого