Пошук Google розширює підтримку розмітки політики повернення для організацій
Google оголосив про розширення підтримки структурованих даних політики повернення. Це дозволить компаніям застосовувати політику повернення на рівні організації.
Раніше Google підтримував структуровані дані політики повернення на рівні окремих продуктів, але з оновленням компанії можуть вказати загальну політику повернення для всієї організації. Це означає, що компаніям більше не потрібно визначати окремі політики повернення для кожного продукту у каталозі, що значно зменшує витрату ресурсів.
Google детально описав, що ця нова функція допомагає впорядкувати управління націнкою політики повернення, зменшуючи розмір структурованих даних про продукт і консолідуючи їх в одному місці.
Крім того, вона покращує видимість політики повернення в пошукових сніпетах.
Для компаній, які не мають облікового запису Merchant Center, Google наголосив на важливості додавання політики повернення до структурованих даних організації, щоб скористатися цією функцією. Тим, хто має обліковий запис Merchant Center, рекомендується продовжувати використовувати його.
Google рекомендує онлайн- та локальним компаніям використовувати підтипи «Інтернет-магазин» або «Місцевий бізнес» для своїх структурованих даних. Щоб переконатися, що розмітка політики повернення впроваджена правильно, компанії можуть скористатися інструментом Google «Тест розширених результатів», надіславши URL-адресу або фрагмент коду для перевірки.
Джерело: Search Engine Land