Google покращить відстеження конверсій у Merchant Center
Google планує значне оновлення Merchant Center, яке покращить відстеження конверсій, виключивши дані з результатів пошуку в мережі та інших джерел. Продавці та маркетологи зможуть краще аналізувати ефективність рекламних кампаній.
Інтеграція даних про конверсії з різних джерел дозволить краще розуміти шлях клієнта до покупки та покращувати стратегії.
Про це оновлення вперше повідомив учасник Search Engine Land Менахем Ані на X, який надіслав електронного листа з детальним описом нових функцій.
Google планує використовувати ці дані для оптимізації пошуку в магазинах і поліпшення своїх послуг.
Цікаво, що від оновлення можна відмовитися, вимкнувши налаштування конверсії в Merchant Center, деактивувавши налаштування в застосунку каналу Google і YouTube в Shopify або роз’єднавши акаунти Google Analytics і Merchant Center.
Джерело: Search Engine Land