Google планує використовувати ядерну енергію для датацентрів (оновлено)

Google планує використовувати ядерну енергію для датацентрів (оновлено)

Google веде переговори з енергетичними компаніями у США та інших країнах, щоб з’ясувати, як можна використовувати ядерну енергію для роботи своїх датацентрів. Це пов’язано зі значним збільшенням споживання електроенергії через розвиток штучного інтелекту.

Аманда Петерсон Коріо, яка очолює напрямок енергопостачання для датацентрів у Google, зазначила, що компанія співпрацює з постачальниками електроенергії, щоб знайти способи інтеграції нових технологій в наявну мережу.

Це важливо в США, де ринок електроенергії суворо регулюється, і Google не завжди може напряму купувати електрику. Ядерна енергія може стати варіантом і для інших країн, як-от Японія.

Microsoft та Amazon також рухаються в цьому напрямку. Вони розглядають ядерну енергію як стабільне джерело електрики з низьким рівнем викидів. Наприклад, Microsoft домовилася про постачання електроенергії з закритої атомної станції у Пенсільванії, а Amazon придбала датацентр, що працює на ядерній енергії.

Оновлено 04.12.2024: Meta планує використовувати ядерну енергію для забезпечення роботи своїх дата-центрів у США. Компанія розглядає малі модульні реактори (SMRs), які компактні та зручні у впровадженні, з потужністю від 1 до 4 гігават.

Для порівняння, стандартна атомна електростанція у США виробляє близько 1 гігавата.

Це дозволить зменшити викиди вуглецю, забезпечити стабільну роботу Facebook і Instagram, та постачати чисту енергію для місцевих громад.


Компанії адаптуються до зростаючого попиту на електроенергію через розвиток ШІ. Використання ядерної енергії в якості стабільного та екологічного джерела може допомогти зменшити залежність від природних ресурсів та скоротити викиди вуглекислого газу.

Джерело: Bloomberg

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого