Google оновив інструмент для аналізу трендових пошукових запитів

Google випустив оновлення для Trending Now, який є частиною Google Trends. Цей інструмент надає інформацію про найпопулярніші пошукові запити користувачів. Нововведення може бути корисним для планування рекламних кампаній та SEO-стратегій.

У новому форматі Trending Now відображається інформація про тривалість тренду і загальний обсяг пошуку. Можна переглядати короткі графіки трендів, навівши курсор на потрібну фразу, або отримати детальнішу інформацію, натиснувши на неї.
Додатково, інструмент надає можливість фільтрувати тренди за регіоном, а також переглядати дані за останні 4 години або за тиждень.

За даними Google, новий інструмент використовує сучасний механізм прогнозування популярних запитів — він виявляє більше трендів та оновлює дані кожні 10 хвилин. Також, інструмент дозволяє порівнювати запити та експортувати дані для детальнішого аналізу.
Оновлений Trending Now доступний у 125 країнах світу.
Джерело: SocialMediaToday