Google Analytics розширив функцію Customer Match для ефективнішого ремаркетингу

Google Analytics розширив функцію Customer Match для ефективнішого ремаркетингу

Google Analytics оновив функцію Customer Match, яка дозволяє використовувати дані клієнтів для ремаркетингових кампаній у сервісах Google. Це допомагає маркетологам охоплювати цільову аудиторію навіть без сторонніх файлів cookie.

Ремаркетинг — це маркетингова стратегія, яка спрямована на повторне залучення користувачів, які вже взаємодіяли з брендом, але не здійснили бажаної дії — покупки чи реєстрації. Цей підхід дозволяє показувати цільову рекламу саме цим користувачам та нагадувати їм про продукцію чи послуги та спонукати їх повернутися для завершення дії.

Google Analytics тепер дозволяє використовувати дані клієнтів — email чи телефон — для реклами. Дані збирають та шифрують для дотримання безпеки, а потім вони зіставляються з базою Google.  Якщо збіг знайдено, вони додаються до аудиторій в обліковому записі Analytics, які потім можна використовувати для показу персоналізованої реклами.

Customer Match автоматично працює з інструментом Smart Bidding, який допомагає налаштовувати кампанії більш ефективно. Система вивчає, яка аудиторія краще підходить для кожної кампанії, і оптимізує їх використання в реальному часі.

Щоб активувати функцію, необхідно налаштувати збір даних у Google Analytics, зв’язати його з рекламними сервісами Google та увімкнути персоналізовану рекламу.

Google запевняє, що всі дані обробляються з дотриманням високих стандартів безпеки. Інформація хешується, щоб гарантувати конфіденційність, а вся робота функції відповідає вимогам захисту персональних даних.

Джерело: Swipe Insight

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого