Google Analytics розширив функцію Customer Match для ефективнішого ремаркетингу
Google Analytics оновив функцію Customer Match, яка дозволяє використовувати дані клієнтів для ремаркетингових кампаній у сервісах Google. Це допомагає маркетологам охоплювати цільову аудиторію навіть без сторонніх файлів cookie.
Google Analytics тепер дозволяє використовувати дані клієнтів — email чи телефон — для реклами. Дані збирають та шифрують для дотримання безпеки, а потім вони зіставляються з базою Google. Якщо збіг знайдено, вони додаються до аудиторій в обліковому записі Analytics, які потім можна використовувати для показу персоналізованої реклами.
Customer Match автоматично працює з інструментом Smart Bidding, який допомагає налаштовувати кампанії більш ефективно. Система вивчає, яка аудиторія краще підходить для кожної кампанії, і оптимізує їх використання в реальному часі.
Google запевняє, що всі дані обробляються з дотриманням високих стандартів безпеки. Інформація хешується, щоб гарантувати конфіденційність, а вся робота функції відповідає вимогам захисту персональних даних.
Джерело: Swipe Insight