Дослідження: Google AI Overviews зʼявляються лише у 7% результатів пошуку

Дослідження: Google AI Overviews зʼявляються лише у 7% результатів пошуку

У новому аналізі від BrightEdge зазначається, що AI Overviews від Google тепер з’являються у менш ніж 7% пошукових запитів. Це значне зниження порівняно з попередніми місяцями.

Тенденція до зменшення видимості AI-відповідей почалася у середині квітня. Тоді кількість результатів без AI Overviews зросла з 25% до 65%. Після Google I/O у травні ця тенденція продовжилася, і AI Overviews з’являлися лише у 15% запитів.

У відповідь на кілька випадків некоректних і небезпечних ШІ-відповідей, Google пообіцяв покращити AI Overviews.

AI Overviews (SGE) — це відповіді на запит користувача, згенерований штучним інтелектом Google, на основі наявної авторитетної інформації в інтернеті. Вони займають нульову позицію у видачі та цікавлять SEO-спеціалістів, редакторів та журналістів, оскільки змінюють традиційну модель пошуку.

За даними BrightEdge, у червні кількість запитів з AI Overviews зменшилася з 11% до 7%. Було невелике зростання у середині місяця, але згодом відсоток знову знизився.

Фото: Дослідження: Google AI Overviews зʼявляються лише у 7% результатів пошуку

Сфери у яких кількість AI Overviews знизилася:

  • Освітні запити: AI Overviews зменшилися з 26% до 13%.
  • Розважальні запити: з 14% до майже 0%.
  • Торговельні запити: з 26% до 9%.
Окрім того, запити AI Overviews тепер займають менше місця на екрані пошукових результатів Google, зменшившись на 13% у середньому.

Google також стали рідше цитувати ті самі джерела в AI Overviews та класичних результатах пошуку. Це пов’язано з концепцією «Нехай Google робить пошук за вас», де Google надає інформацію, що передбачає наступні запити.

Фото: Дослідження: Google AI Overviews зʼявляються лише у 7% результатів пошуку

Також зменшилася кількість порівняльних таблиць в AI Overviews на половину, з ними зменшилася кількість каруселей і списків продуктів.

Типи запиту, які впливають на появу AI Overviews:

  • Зростання серед запитів «Best» (+50%), «what is» (+20%), «how to» (+15%), «symptoms of» (+12%).
  • Зменшення серед запитів «Vs» (-20%), бренд-запити (-15%), загальні продуктові (-14%), стиль життя (-12%).

Reddit і Quora втратили 85.71% та 99.69% цитат в AI Overviews відповідно. Google визнав ці джерела ненадійними для AI Overviews.

Фото: Дослідження: Google AI Overviews зʼявляються лише у 7% результатів пошуку

Попри зменшення видимості, AI Overviews не зникнуть. Google продовжує розвивати цей напрямок, хоч і не надає конкретних даних для підтвердження своїх заяв.

Джерело: Search Engine Land

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого