Дослідження: Google AI Overviews зʼявляються лише у 7% результатів пошуку
У новому аналізі від BrightEdge зазначається, що AI Overviews від Google тепер з’являються у менш ніж 7% пошукових запитів. Це значне зниження порівняно з попередніми місяцями.
Тенденція до зменшення видимості AI-відповідей почалася у середині квітня. Тоді кількість результатів без AI Overviews зросла з 25% до 65%. Після Google I/O у травні ця тенденція продовжилася, і AI Overviews з’являлися лише у 15% запитів.
У відповідь на кілька випадків некоректних і небезпечних ШІ-відповідей, Google пообіцяв покращити AI Overviews.
За даними BrightEdge, у червні кількість запитів з AI Overviews зменшилася з 11% до 7%. Було невелике зростання у середині місяця, але згодом відсоток знову знизився.
Сфери у яких кількість AI Overviews знизилася:
- Освітні запити: AI Overviews зменшилися з 26% до 13%.
- Розважальні запити: з 14% до майже 0%.
- Торговельні запити: з 26% до 9%.
Google також стали рідше цитувати ті самі джерела в AI Overviews та класичних результатах пошуку. Це пов’язано з концепцією «Нехай Google робить пошук за вас», де Google надає інформацію, що передбачає наступні запити.
Також зменшилася кількість порівняльних таблиць в AI Overviews на половину, з ними зменшилася кількість каруселей і списків продуктів.
Типи запиту, які впливають на появу AI Overviews:
- Зростання серед запитів «Best» (+50%), «what is» (+20%), «how to» (+15%), «symptoms of» (+12%).
- Зменшення серед запитів «Vs» (-20%), бренд-запити (-15%), загальні продуктові (-14%), стиль життя (-12%).
Reddit і Quora втратили 85.71% та 99.69% цитат в AI Overviews відповідно. Google визнав ці джерела ненадійними для AI Overviews.
Попри зменшення видимості, AI Overviews не зникнуть. Google продовжує розвивати цей напрямок, хоч і не надає конкретних даних для підтвердження своїх заяв.
Джерело: Search Engine Land