Google AI Overviews рідше показує огляди неавторизованим користувачам — нові дані
Нові дані BrightEdge свідчать про те, що Google AI Overviews значно рідше з’являються для неавторизованих користувачів, особливо у сфері ecommerce, де цей показник зменшується на 90%.
Аналітики з BrightEdge виявили, що такі зміни можуть суттєво вплинути на бізнеси, що залежать від органічного трафіку з пошукових запитів, тому важливо стежити за тим, як це може впливати на конкретні галузі.
Статистика за галузями
Окрім ecommerce, аналіз також показав зменшення частоти появи Google AI Overviews у таких секторах:
- Освіта: на 21% рідше.
- В2В технології: на 17% рідше.
- Охорона здоров’я: на 16% рідше.
Тенденції в ecommerce
Серед інших тенденцій, помічених у серпні, варто зазначити значне зростання кількості каруселей з товарами в пошукових запитах, пов’язаних з одягом — на 172%. Це свідчить про підвищену активність у сфері моди.
Google також надає перевагу спеціалізованим і авторитетним джерелам, зменшуючи кількість посилань на загальні медіаресурси. Наприклад, загальні медичні сайти, такі як verywellhealth.com, почали отримувати менше посилань, тоді як спеціалізовані ресурси на кшталт arthritis.org набрали популярності.
Великі бренди, зокрема зі списку Fortune 100, почали отримувати більше трафіку від SearchGPT, ніж від Perplexity. Це відбувається навіть попри те, що SearchGPT був представлений OpenAI лише 25 липня і поки що працює у тестовому режимі.
Джерело: Search Engine Land