Google запускає Google Ads API v17 з важливими оновленнями
Google випустила 17-ту версію свого Google Ads API, яка містить кілька важливих змін для рекламодавців і розробників. Оновлена версія пропонує нові функції, які допоможуть оптимізувати ефективність кампаній.
Основні оновлення в Google Ads API v17
Зміни включають оновлення політики використання ресурсів, постійний розмір сторінки та нові види звітів.
Щоб підготуватися до майбутньої зміни політики використання ресурсів, яка набуде чинності 17 червня 2024 року, до QuotaError додано два нових значення для випадків надмірного споживання ресурсів за певний період.
- Поле розміру сторінки тепер завжди встановлено на 10 000, і спроба змінити цей параметр призведе до помилки запиту.
- Додано нові види звітів для агрегованих активів кампаній та каналів для покращеного звітування за кампаніями Performance Max і Search.
- Додано підтримку для налаштування MutateOperation.asset_group_operation до BatchJobService для пакетної обробки створення та управління кампаніями Performance Max.
- Введено нову помилку BatchJobError.REQUEST_TOO_LARGE для запитів, що перевищують 10 484 504 байтів, що вимагатиме розділення великих операцій на менші групи.
- Додано можливість налаштування типу співставлення для всіх ключових слів у кампанії через Campaign.keyword_match_type.
- До AdGroupCriterion додано основний статус та причини основного статусу, що надає інформацію про статус обслуговування.
- Додано новий звіт, що відповідає сторінці Продукти в інтерфейсі Google Ads.
- Термін ‘Discovery’ був оновлений до ‘Demand Gen’ у всіх відповідних полях, енумераторах та помилках.
Повний список змін Google Ads API 17 можна знайти у блозі Google.
Джерело: Search Engine Land