Glovo інтегрує функції з соціальних мереж до свого застосунку

Glovo інтегрує функції з соціальних мереж до свого застосунку

Іспанський сервіс доставки їжі Glovo додав до свого застосунку нові функції — користувачі тепер можуть знаходити друзів, які теж користуються Glovo, та обмінюватися з ними рекомендаціями щодо закладів. Для цього потрібно дати доступ до контактів, але підключення відбувається лише за згодою обох сторін.

Також Glovo додав можливість створювати підбірки — користувачі можуть створювати списки улюблених ресторанів і ділитися ними з друзями або зберігати для себе.

Ще одна нова функція — це можливість записувати відео. Тепер заклади харчування зможуть завантажувати короткі ролики, в яких, наприклад, показуватимуть процес приготування страв або найпопулярніші позиції в меню. Ці відео будуть відображатись у форматі стрічки, подібній, як на платформі TikTok.

Фото: Нові функції у застосунку Глово
Нові функції спочатку запустять у Барселоні, а потім вони з’являться й в інших містах Іспанії. Якщо нововведення зазнає успіху, то Glovo планує розширити їх на всі 22 країни, в яких функціонує сервіс.

Представники Glovo підкреслюють, що дані користувачів не використовуються без їхньої згоди. Для додавання друзів потрібен дозвіл, а всі налаштування можна змінити — відкликати доступ до контактів або видалити друзів зі списку.

Віцепрезидент з розвитку продукту Даніель Алонсо зазначає, що ці нововведення мають зробити вибір їжі швидшим та приємнішим.

Джерело: TechCrunch

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого