Фокстрот інтегрував DEAF ID у свою програму лояльності для клієнтів з порушенням слуху

Фокстрот інтегрував DEAF ID у свою програму лояльності для клієнтів з порушенням слуху

У вересні 2024 року Фокстрот інтегрував унікальне електронне посвідчення нечуючої або слабочуючої людини DEAF ID у свою програму лояльності ФоксFan. Це дозволить клієнтам з порушенням слуху підтверджувати свій статус і скористатися всіма перевагами ФоксFan.

Кешбек програма ФоксFan (до 2021 р. – «Фокс Клуб») – національна програма лояльності мережі Фокстрот, згідно з якою покупці отримують бонуси за покупки та використовують їх для оплати нових покупок.

Це стало можливим завдяки співпраці з громадською організацією «Соціальна єдність», яка розробила мобільний застосунок «Перекладач ЖМ» із функцією DEAF ID. Фокстрот — це один із перших ритейлерів в Україні, який впроваджує таку ініціативу в рамках політики безбар’єрності. 

Для активації DEAF ID в програмі лояльності необхідно показати QR-код співробітнику магазину під час першої покупки та надати номер телефону для реєстрації. Надалі користувачі можуть показувати лише електронне посвідчення для ідентифікації.

Основні переваги DEAF ID:

  • Ідентифікація статусу: підтвердження особи з порушенням слуху;
  • Зручність використання: проста взаємодія через QR-код;
  • Захист даних: конфіденційність персональної інформації;
  • Підтримка інклюзії: покращення доступу до товарів і послуг.

Фокстрот активно розширює інклюзивні послуги: у 20 офлайн магазинах діє сервіс Connect PRO для підключення онлайн-перекладача жестової мови, а на офіційному сайті встановлено вебвіджет «Вушко» для одночасного зв’язку з оператором і перекладачем жестової мови. 

Джерело: RAU

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого