Фокстрот інтегрував DEAF ID у свою програму лояльності для клієнтів з порушенням слуху

У вересні 2024 року Фокстрот інтегрував унікальне електронне посвідчення нечуючої або слабочуючої людини DEAF ID у свою програму лояльності ФоксFan. Це дозволить клієнтам з порушенням слуху підтверджувати свій статус і скористатися всіма перевагами ФоксFan.
Це стало можливим завдяки співпраці з громадською організацією «Соціальна єдність», яка розробила мобільний застосунок «Перекладач ЖМ» із функцією DEAF ID. Фокстрот — це один із перших ритейлерів в Україні, який впроваджує таку ініціативу в рамках політики безбар’єрності.
Основні переваги DEAF ID:
- Ідентифікація статусу: підтвердження особи з порушенням слуху;
- Зручність використання: проста взаємодія через QR-код;
- Захист даних: конфіденційність персональної інформації;
- Підтримка інклюзії: покращення доступу до товарів і послуг.
Фокстрот активно розширює інклюзивні послуги: у 20 офлайн магазинах діє сервіс Connect PRO для підключення онлайн-перекладача жестової мови, а на офіційному сайті встановлено вебвіджет «Вушко» для одночасного зв’язку з оператором і перекладачем жестової мови.
Джерело: RAU