Duolingo воскресив сову Duo, змусивши користувачів набрати мільярди балів за уроки

Duolingo провів маркетингову кампанію, в якій заявив про загибель своєї зеленої сови Duo. У соцмережах компанія повідомила, що маскот помер, а його смерть розслідують відповідні органи.
Згодом стало відомо, що кампанія була способом активізувати користувачів програми. Duolingo оголосив, що Duo може повернутися, якщо в застосунку збереться 50 мільярдів XP — балів, які нараховуються за виконання мовних вправ. Завдання було виконане, і сова ожила.
y’all really think i’d let a cybertruck take me out? #duolingohasrisen pic.twitter.com/ndGA4F9kGB
— Duolingo (@duolingo) February 24, 2025
Компанія додатково розвинула сюжет, заявивши, що Duo став жертвою наїзду Tesla Cybertruck, а згодом опублікувала відео з проханням знайти водія. Після повернення сова написала: «Моя смерть була перевіркою, і ви всі її пройшли».
@duolingodeutschland Out of the dark, into the light 🕯️#duolingo #resurrection #hehasrisen #cult #mass ♬ original sound – ⚔️HEATHEN_ARMY⚔️
Duolingo використовує нестандартний стиль комунікації, який поєднує гумор і провокацію. Маскот компанії давно став інтернет-мемом через агресивний стиль нагадувань про виконання уроків. У корпоративних документах Duo описують як персонажа, який «готовий на все, щоб ви продовжували навчання».
Ця кампанія показала, що нестандартні методи залучення аудиторії можуть приносити реальні результати. Однак такі стратегії також викликають питання щодо їхнього впливу на довіру користувачів до бренду.
Джерело: Cbsnews