Duolingo вбив свого талісмана, а популярність застосунку зросла

Duolingo запустив незвичну маркетингову кампанію, заявивши, що їхній маскот, зелена сова Duo, потрапила під Cybertruck. Генеральний директор компанії Луїс фон Ан опублікував відео, де прощався з персонажем, а на сайті застосунку з’явився таймер, що відраховує час до його порятунку.
@duolingo Duo’s streak on earth has ended, but not his legacy. #RIPDuo #RIPEveryone ♬ original sound – Duolingo
Щоб оживити Duo, потрібно проходити уроки та підтримувати навчальну серію. На сайті кампанії не вказано конкретного дедлайну, що дозволяє компанії керувати її тривалістю залежно від результатів.
Duolingo відомий агресивними тактиками залучення. Його сповіщення давно стали мемами через наполегливі нагадування. Тепер компанія використовує ще одну механіку — гейміфікацію, щоб мотивувати людей частіше відкривати застосунок.
Для користувачів це інтерактивний спосіб взаємодії з брендом, а для Duolingo — черговий доказ того, що нестандартні маркетингові кампанії можуть приносити реальні результати.
Джерело: TechCrunch