Дослідження: основні загрози для SEO, яких бояться спеціалісти у 2024 році

У серпні 2024 року SEO-консультант Алейда Соліс провела опитування серед 337 спеціалістів, яке виявило основні загрози для SEO у 2024 році. Головними викликами виявилися оновлення Google, які віддають перевагу певним типам контенту, та просування власних сервісів і функцій компанії у пошукових результатах.
Респонденти зазначили, що оновлення Google, які сприяють просуванню контенту великих брендів і контенту, є найбільшою загрозою для SEO. Таку думку висловили 52% опитаних.

Другою за важливістю проблемою стало самопривілеювання Google, яке відзначили 48% респондентів. На третьому місці серед загроз опинилися AI Overviews — їх як виклик відзначили 41% учасників опитування.
Інші загрози включають зростання популярності великих мовних моделей (LLM) для пошукових запитів замість Google (37%), персоналізацію пошукових результатів через ШІ (32%) та збільшення ролі соціальних мереж у пошуку інформації (28%).
Наразі, щоб протистояти цим викликам, SEO-спеціалісти працюють над підвищенням якості контенту, застосовують принципи E-E-A-T, диверсифікують джерела трафіку та постійно навчаються.
Джерело: Hub Seofomo