Дослідження: основні загрози для SEO, яких бояться спеціалісти у 2024 році

Дослідження: основні загрози для SEO, яких бояться спеціалісти у 2024 році

У серпні 2024 року SEO-консультант Алейда Соліс провела опитування серед 337 спеціалістів, яке виявило основні загрози для SEO у 2024 році. Головними викликами виявилися оновлення Google, які віддають перевагу певним типам контенту, та просування власних сервісів і функцій компанії у пошукових результатах.

Респонденти зазначили, що оновлення Google, які сприяють просуванню контенту великих брендів і контенту, є найбільшою загрозою для SEO. Таку думку висловили 52% опитаних.

Фото: Дослідження виявило основні загрози для SEO, яких бояться спеціалісти у 2024 році

Другою за важливістю проблемою стало самопривілеювання Google, яке відзначили 48% респондентів. На третьому місці серед загроз опинилися AI Overviews — їх як виклик відзначили 41% учасників опитування.

Інші загрози включають зростання популярності великих мовних моделей (LLM) для пошукових запитів замість Google (37%), персоналізацію пошукових результатів через ШІ (32%) та збільшення ролі соціальних мереж у пошуку інформації (28%).

Ознайомитися з повним звітом щодо дослідження можна на сайті SEOFOMO.

Наразі, щоб протистояти цим викликам, SEO-спеціалісти працюють над підвищенням якості контенту, застосовують принципи E-E-A-T, диверсифікують джерела трафіку та постійно навчаються.

Джерело: Hub Seofomo

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого