Dorofeeva та Milk Bar створили музичні цукерки Heartbeat із сюрпризом
Milk Bar спільно зі співачкою Надею Дорофєєвою створили новий продукт — коробку музичних цукерок Heartbeat. Особливістю продукту є інтеграція музичного елемента: на коробці розміщене сердечко, яке активує музичний трек.
У рамках запуску Heartbeat у 10 коробках приховали квитки на концерт Дорофєєвої у Палаці Спорту. Шанси знайти «щасливий квиток» збільшуються для тих, хто придбає цукерки найближчими днями.
Цукерки Heartbeat доступні у Milk Bar. Цей продукт — приклад вдалої колаборації з блогером, коли є привʼязка як до активності, так і до самого товару, у нашому випадку це шоколадні цукерки.
Також товар втілює ностальгічний елемент — нагадує музичну шкатулку, а інтрига з квитком є відсилкою до фільму «Чарлі та Шоколадна фабрика», де у солодощах також можна було знайти золотий квиток. Подібний продукт, випущений до новорічного сезону, вдалий хід з маркетингового погляду. Оскільки цукерки можуть стати подарунком до Дня Миколая чи Різдва.
Джерело: Milk bar