CEO Adidas перепросив за рекламну кампанію з Беллою Хадід

CEO Adidas перепросив за рекламну кампанію з Беллою Хадід

Компанія Adidas визнала помилку, яку зробила залучивши модель Беллу Хадід до рекламної кампанії кросівок SL 72. Генеральний директор Бьорн Гульден повідомив про це під час телефонної конференції.

Adidas зіткнулася зі скандалом через участь Хадід, яка критикувала Ізраїль, у рекламі ретро-кросівок SL 72. Ці вінтажні кросівки вперше випустили для Олімпійських ігор 1972 року в Мюнхені, де загинули 11 членів ізраїльської команди внаслідок палестинського теракту.

Офіційний акаунт уряду Ізраїлю в X розкритикував Adidas за цю рекламу, звинувативши Хадід в антисемітизмі.

Тоді компанія Adidas перепросила за «ненавмисну помилку» та зазначила, що не мала наміру зв’язати трагедію з рекламою. Хадід також перепросила за участь у кампанії в палестинців, зазначивши, що не знала про історичний зв’язок між кросівками та подіями 1972 року. Вона ще раз підтвердила свою підтримку палестинців.

У мережі натякають про можливий позов від Хадід до Adidas, через участь у цій рекламі, проте поки офіційної заяви не було.

Бьорн Гульден: «Вона все ще є другом бренду, і ми платимо їй згідно з контрактом».

Цей випадок підкреслює те, що завжди потрібно аналізувати історичний контекст рекламних кампаній, перевіряти соцмережі інфлюенсерів на факти прояву ненависті чи висловлень, які можуть зашкодити рекламі бренду. Також не варто боятися визнати помилку і відповідно щиро прокомунікувати.

Джерело: Bloomberg

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого