CEO Adidas перепросив за рекламну кампанію з Беллою Хадід
Компанія Adidas визнала помилку, яку зробила залучивши модель Беллу Хадід до рекламної кампанії кросівок SL 72. Генеральний директор Бьорн Гульден повідомив про це під час телефонної конференції.
Офіційний акаунт уряду Ізраїлю в X розкритикував Adidas за цю рекламу, звинувативши Хадід в антисемітизмі.
Тоді компанія Adidas перепросила за «ненавмисну помилку» та зазначила, що не мала наміру зв’язати трагедію з рекламою. Хадід також перепросила за участь у кампанії в палестинців, зазначивши, що не знала про історичний зв’язок між кросівками та подіями 1972 року. Вона ще раз підтвердила свою підтримку палестинців.
У мережі натякають про можливий позов від Хадід до Adidas, через участь у цій рекламі, проте поки офіційної заяви не було.
Бьорн Гульден: «Вона все ще є другом бренду, і ми платимо їй згідно з контрактом».
Цей випадок підкреслює те, що завжди потрібно аналізувати історичний контекст рекламних кампаній, перевіряти соцмережі інфлюенсерів на факти прояву ненависті чи висловлень, які можуть зашкодити рекламі бренду. Також не варто боятися визнати помилку і відповідно щиро прокомунікувати.
Джерело: Bloomberg