Голлівудське агентство CAA створює сховище для захисту ШІ-образів знаменитостей
Агентство Creative Artists Agency (CAA) створює захищене сховище для образів зірок, створеними зі допомогою штучного інтелекту — theCAAvault.
Мета цього сховища — запобігти несанкціонованому використанню цифрових сканів, записів голосу та інших активів зірок.
Нещодавній інцидент, коли автори несанкціоновано використали образ Тома Хенкса для реклами стоматологічної страховки, підкреслили потребу в такому захисті.
CAA співпрацюють з технологічною компанією Veritone, яка займається розробкою ШІ-технологій, щоб розробити безпечну систему, в якій зірки можуть зберігати та контролювати використання своїх цифрових двійників.
Нова система не лише захищає, але й дозволяє знаменитостям монетизувати свої ШІ-образи. Вона надає платформу, де вони можуть надавати доступ до своїх клонів на власних умовах.
Хоча впровадження ШІ-клонів у Голлівуді викликало занепокоєння щодо зменшення можливостей працевлаштування для справжніх акторів та інших етичних питань. CAA залишається прихильником підходу до застосування ШІ на основі згоди.
Наразі ініціатива CAA охоплює лише обрану групу клієнтів і є платною, проте агентство планує зробити цю послугу доступною для всіх своїх клієнтів і всієї індустрії, очікуючи, що з часом витрати на неї знизяться.
Джерело: TechCrunch