Бізнес, який росте під час карантину. Частина 2 — огляд PPC-кейсів Inweb
Криза — шанс для швидкого перетворення.
Нещодавно мої колеги з SEO-відділу провели дослідження про бізнеси, яким вдається рости під час карантину завдяки онлайну. Вони виділили мінімум 6 сфер, де спостерігається зростання доходу від покупок користувачів, що потрапляють на сайт з пошукової видачі. У дослідження потрапили поточні клієнти нашого агентства і що примітно, майже всюди основною причиною позитивної динаміки стала швидка адаптація підприємців до нових тенденцій ринку.
Я вирішив приєднатися до такого аналізу і знайти сфери бізнесу, які ростуть під час карантину за доходом від платного трафіку. Ви можете сказати, що такої інформації в мережі досить, але коли ти щодня працюєш з реальним бізнесом, реальними труднощами та вирішуєш реальні завдання, багато чого залишається на фоні. Потрібно зупинитися і подивитися на картину в цілому. Загалом, досить романтики, за справу! 🙂
У мій аналіз, як ви вже могли здогадатися, потрапили РРС-кейси поточних клієнтів агентства Inweb. Я проаналізував весь період карантину в Україні в порівнянні з аналогічним попереднім.
Загальні тенденції, на які я звернув увагу:
- перша хвиля паніки у підприємців пройшла приблизно через півтора тижні після введення карантинних заходів;
- багато власників бізнесу зрозуміли, що скорочувати маркетингові витрати до нуля — не вихід, краще розставити пріоритети та перенаправити грошові потоки;
- ті, хто опинився далекоглядніше конкурентів і швидше трансформував пропозицію для покупців — виграв;
- правильно позначені бізнес-KPI — половина успіху.
Подивимось на результати контекстної реклами в розрізі сфер діяльності.
Ніша – інтернет-магазин дитячих товарів
В огляді SEO-кейсів мої колеги вже писали, що бізнес, який займається продажем товарів для дітей показує непогані результати під час карантину. Ще одне підтвердження демонструє і наш клієнт.
Дохід за час карантину збільшився на 218,06%, в порівнянні з аналогічним попереднім періодом. Кількість транзакцій з платного трафіку збільшився на 184,06%, при цьому ціна переходу зросла лише на 1,57%.
Ніша — продаж домашнього одягу та текстилю, нижньої білизни
Наш клієнт займається оптовим продажем дрібного домашнього текстилю через інтернет. За 6 тижнів карантину вартість переходу з контексту зменшилася на 45,69%, а зростання доходу склало 46,39%. Треба відзначити, що основний вид кампаній, який приносить цільові переходи на сайт клієнта — це Google Shopping. Якщо ви власник інтернет-магазину і ще не використовуєте цей інструмент, рекомендуємо звернути на нього особливу увагу.
Ніша — продаж спецій і харчових продуктів
Яскравий приклад того, як клієнт вирішив адаптуватися до карантину, ризикнув збільшити витрати на контекстну рекламу і виріс в доході з платного трафіку.
Транзакції в інтернет-магазині виросли на 60,30% за час карантину, в порівнянні з аналогічним попереднім періодом, а дохід від електронної торгівлі — на 47,47%.
Ніша — онлайн-ресторан, доставка готової їжі
Багато хто скаже, що зростання в галузі доставки їжі очевидне, але, чомусь, далеко не кожен власник ресторану сьогодні вийшов в онлайн.
Можна помітити, що період порівняння даних для ніші доставки їжі відрізняється від інших учасників аналізу: до 23 лютого рекламна діяльність клієнта була зупинена.
Наш клієнт — онлайн-ресторан з доставкою по Одесі — звернувся до інструментів платного трафіку під час розпалу карантину і збільшив дохід від контекстної реклами на 48,01%, при цьому, вклавши, майже у 2 рази менше, ніж в докарантинний період. На графіку видно, що ціна переходу з платного трафіку на сайт зменшилася на 25,90%.
Команда Inweb розробила індивідуальну пропозицію для сайтів доставки їжі: ніяких експериментів, тільки перевірені digital-інструменти та прийоми реклами. Якщо ви власник онлайн-ресторану, ми з радістю допоможемо залучити ще більше клієнтів на сайт.
Ніша — інтернет-магазин канцелярського приладдя
Під час карантину самоосвіта і читання книг отримали нову хвилю популярності. За що, безумовно, можна сказати «Дякую, самоізоляція» 🙂
Завдяки якісній оптимізації кампаній і ремаркетингу, нашій команді вдалося зменшити вартість переходу на 6,98% і збільшити дохід від контекстної реклами на 17,56%.
Висновки
- Повністю скорочувати витрати не контекстну рекламу — невчасно. Рекомендуємо їх якісно оптимізувати: визначитися з пріоритетними групами товарів, позначити важливі бізнес-KPI, підготувати якісний контент і пропозиції.
- Майже в кожній сфері бізнесу можна знайти напрямок для масштабування і зростання в умовах кризи.
- Якщо ви ще не використовуєте ремаркетинг або торгові рекламні кампанії, рекомендуємо налаштувати ці інструменти інтернет-маркетингу. Сьогодні вони показують хороші результати для бізнесів наших клієнтів.
- Якщо результати від платного трафіку вас не влаштовують або бентежать, перевірте поточного підрядника за допомогою РРС-аудиту. Ми, до речі, зараз це робимо безкоштовно в рамках підготовки пропозиції з контекстної реклами.
- Криза — можливість. І кейси наших клієнтів тому підтвердження. Ми в Inweb готові бути не просто підрядником по контексту, ми хочемо бути партнером і розділити бізнес-ризики з вами — працювати з оплатою за KPI.
Якщо у вас є питання про контекстну рекламу, ми з радістю на них відповімо. Сьогодні бізнес повинен допомагати бізнесу. Наша команда готова!