Американці частіше клікають на знайомі бренди в Google, а не на топові результати

Американці частіше клікають на знайомі бренди в Google, а не на топові результати

Дослідження агентства Page One Power виявило, що більшість користувачів Google більше довіряють брендам, які вони знають, а не алгоритмам ранжування. Лише третина клікає на перший результат у видачі.

Опитування базується на відповідях 1000 людей зі США, які проживають у 49 штатах та Вашингтоні.

Органічні результати викликають більше довіри

49% опитаних довіряють органічним результатам більше, ніж рекламним. Ще 46% ставляться до них однаково, а 5% більше довіряють платним оголошенням.

Довіра до пошукових систем також залежить від демографічних факторів:

  • 54% чоловіків і 56% міленіалів частіше клікають на органічні посилання.
  • 50% жінок і 52% представників покоління X не бачать великої різниці між платними та безкоштовними результатами.

Найбільше дратує пошуковців надмірна кількість реклами.

Що впливає на вибір

Фактор довіри до бренду відіграє ключову роль, але користувачі різних поколінь звертають увагу на різні елементи:

  • Для бебі-бумерів (50%) і покоління X (52%) важливими є заголовки.
  • Для міленіалів (55%) і покоління Z (63%) вирішальну роль відіграють відгуки та рейтинги.

Google залишається головним джерелом інформації

Попри те, що лише 12% американців повністю довіряють пошуковим системам, 52% все ж вважають їх найнадійнішим джерелом інформації.

Google залишається найпопулярнішим пошуковиком у всіх вікових категоріях:

  • бебі-бумери — 44%,
  • покоління X — 55%,
  • міленіали — 64%,
  • покоління Z — 64%.

Рівень довіри до пошукових систем змінюється: для 28% американців він зріс, для 27% — знизився.

Чи є Google монополією

25% американців вважають, що Google має надмірний вплив у сфері пошуку.

Водночас:

  • 40% впевнені, що існує достатньо альтернатив,
  • 33% вважають, що домінування Google виправдане його якістю та охопленням.
47% опитаних хотіли б бачити у пошуку більше різних думок, тоді як 28% віддають перевагу персоналізованим результатам, що враховують попередні пошуки та інтереси.

Джерело: Search Engine Land

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого