Американці частіше клікають на знайомі бренди в Google, а не на топові результати

Дослідження агентства Page One Power виявило, що більшість користувачів Google більше довіряють брендам, які вони знають, а не алгоритмам ранжування. Лише третина клікає на перший результат у видачі.
Органічні результати викликають більше довіри
49% опитаних довіряють органічним результатам більше, ніж рекламним. Ще 46% ставляться до них однаково, а 5% більше довіряють платним оголошенням.

Довіра до пошукових систем також залежить від демографічних факторів:
- 54% чоловіків і 56% міленіалів частіше клікають на органічні посилання.
- 50% жінок і 52% представників покоління X не бачать великої різниці між платними та безкоштовними результатами.
Найбільше дратує пошуковців надмірна кількість реклами.
Що впливає на вибір
Фактор довіри до бренду відіграє ключову роль, але користувачі різних поколінь звертають увагу на різні елементи:
- Для бебі-бумерів (50%) і покоління X (52%) важливими є заголовки.
- Для міленіалів (55%) і покоління Z (63%) вирішальну роль відіграють відгуки та рейтинги.
Google залишається головним джерелом інформації
Попри те, що лише 12% американців повністю довіряють пошуковим системам, 52% все ж вважають їх найнадійнішим джерелом інформації.
Google залишається найпопулярнішим пошуковиком у всіх вікових категоріях:
- бебі-бумери — 44%,
- покоління X — 55%,
- міленіали — 64%,
- покоління Z — 64%.
Рівень довіри до пошукових систем змінюється: для 28% американців він зріс, для 27% — знизився.
Чи є Google монополією
25% американців вважають, що Google має надмірний вплив у сфері пошуку.

Водночас:
- 40% впевнені, що існує достатньо альтернатив,
- 33% вважають, що домінування Google виправдане його якістю та охопленням.
Джерело: Search Engine Land